Firma IGA Worldwide, zarządzająca największą międzynarodowąsiecią reklamy w grach, poinformowała też, że w samym wrześniubieżącego roku udało jej się zanotować równowartość 1/3 dochodów zacały 2007 rok - informuje serwis Brand Republic.
Potwierdza to fakt szybkiego wzrostu popularności gier jakomedium reklamowego. Według Eda Bartletta, wiceprezesa firmy naregion Europy, dzieje się tak dzięki reklamodawcom, którzy wczasach kryzysu gospodarczego przesuwają swoje wydatki na bardziejwymierne media.
"Obecny klimat ekonomiczny mocno uderzy w tradycyjne mediareklamowe, jako że marki szukają nowych sposobów na dostarczanieswoich przekazów wraz z dającymi się udowodnić i skutecznymirezultatami" - stwierdził Bartlett.
Skuteczność reklam w grach potwierdza również niedawne badaniefirmy Nielsen. Wynika z niego, że dla ponad 80 procent konsumentówgry są tak samo przyjemną rozrywką z reklamami jak i bez nich.

źródło: Brand Republic











