30 mln użytkowników IGA Worldwide

Już ponad 30 milionów unikalnych użytkowników ogląda reklamy wskładającej się z ponad 80 gier sieci firmy IGA Worldwide.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma IGA Worldwide, zarządzająca największą międzynarodowąsiecią reklamy w grach, poinformowała też, że w samym wrześniubieżącego roku udało jej się zanotować równowartość 1/3 dochodów zacały 2007 rok - informuje serwis Brand Republic.

Potwierdza to fakt szybkiego wzrostu popularności gier jakomedium reklamowego. Według Eda Bartletta, wiceprezesa firmy naregion Europy, dzieje się tak dzięki reklamodawcom, którzy wczasach kryzysu gospodarczego przesuwają swoje wydatki na bardziejwymierne media.

"Obecny klimat ekonomiczny mocno uderzy w tradycyjne mediareklamowe, jako że marki szukają nowych sposobów na dostarczanieswoich przekazów wraz z dającymi się udowodnić i skutecznymirezultatami" - stwierdził Bartlett.

Skuteczność reklam w grach potwierdza również niedawne badaniefirmy Nielsen. Wynika z niego, że dla ponad 80 procent konsumentówgry są tak samo przyjemną rozrywką z reklamami jak i bez nich.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii