375 mln zł na reklamę samochodów

Do końca sierpnia sprzedawcy aut osobowych wydali 375,7 mln zł na reklamę w mediach.

Rzeczpospolita
Rzeczpospolita
Udostępnij artykuł:

Jest to 40 mln zł więcej niż w podobnym okresie 2004 r. W sierpniu wydano 19,4 mln, o 11 mln zł mniej niż rok wcześniej. Zdecydowana większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła gazetom i czasopismom (13,4 mln zł), w dalszej kolejności stacjom radiowym (4,1 mln zł) i telewizji (2,7 mln zł) - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Według danych ExpertMonitor wydatki na reklamę samochodów stanowiły w sierpniu 3,1 proc. wszystkich nakładów na reklamę w mediach.

Rzeczpospolita
Autor artykułu:
Rzeczpospolita
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą