Właśnie zakończony sezon „Piaskiem po oczach” na antenie TVN24 oglądać można było w piątki o godz. 20.00 w okresie od 4 września 2015 roku do 15 lipca 2016 roku. Średnia widownia publicystycznego programu wyniosła 496 tys. osób, co przełożyło się na 3,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 1,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kropka-nad-i-hitem-tvn24-monika-olejnik-zyskala-180-tys-widzow ##
Najpopularniejsze wydanie programu Konrada Piaseckiego w minionym sezonie wyemitowane zostało 18 grudnia ub.r. Obejrzało je 956 tys. widzów. Tego dnia gościem magazynu był prof. Andrzej Rzepliński.
Topowe wydania „Piaskiem po oczach”
W czasie nadawania audycji stacja TVN24 przegrywała walkę o widza z TVP Info. Stacja ta emitowała w tym paśmie „Dziś wieczorem” oraz „Forum”, co przekładało się na 3,97 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News („To był dzień”; 0,67 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej stacja TVN24 miała jednak wyższy wynik od TVP Info.
Widownia programu na tle konkurencji











