Średnia widownia pierwszych pięciu odcinków audycji „Smaki świata po polsku”, wyemitowanych w okresie od 28 lutego do 28 marca 2021 roku wyniosła 501 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 3,33 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w niedziele około godz. 19.00.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 28 lutego. Śledziło go średnio 758 tys. osób.

Dla porównania, średnia widownia pierwszych trzech odcinków pierwszego sezonu programu - wyemitowanych w okresie od 6 do 20 września 2020 roku w niedziele o godz. 11.15 wyniosła - 433 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 5,07 proc. w 4+, 4,32 proc. w 16-49 oraz 4,40 proc. w 16-59. Audycja „Smaki świata po polsku” w nowym paśmie zyskała 68 tys. widzów, ale spadły jej udziały w rynku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/boso-przez-swiat-wojciech-cejrowski-tvp2,7170364379256961a ##
TVP2 w czasie emisji „Smaków świata po polsku 2” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym czasie jest TVN (18,40 proc.), drugi - Polsat (13,37 proc.), a trzecia – TVP1 (10,08 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest stacją ostatniego wyboru.

O czym jest program „Smaki świata po polsku”
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-zacznij-od-nowa-tvp2-nowy-program,7170376717404289a ##












