58 proc. widzów kampanii 'The New Poland' w CNN chce odwiedzićPolskę

58 proc. widzów CNN International z Wielkiej Brytanii, Niemiec iFrancji, którzy widzieli w czerwcu br. kampanię "The New Poland",chce odwiedzić nasz kraj. Ogółem przekaz zauważyła co najmniejpołowa osób oglądających tę stację.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez Continental Research wynika, żeprowadzoną w czerwcu br. kampanię "The New Poland" zauważyło w CNNInternational 51 proc. osób z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji,które oglądają tę stację dwa razy w tygodniu, a 69 proc. widzówwłączających ją co najmniej pięć razy w tygodniu. Natomiast filmdokumentalny "Autumn of Change", wyemitowany 4 czerwca i dwukrotniepowtórzony, osiągnął w tych grupach popularność na poziomieodpowiednio 21 proc. i 40 proc. Z kolei wśród internautówodwiedzających serwis CNN.com co najmniej raz w tygodniu reklamyzamieszczane w ramach tej akcji dostrzegło 47 proc., a na specjalnąministronę weszło 27 proc.

78 proc. odbiorców kampanii "The New Poland" uważa, że wzmacniaona wizerunek Polski jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, a 73proc. sądzi, że przekaz podkreśla potencjał biznesowy naszegokraju. Trzy czwarte widzów tych programów i reklam jest przekonane,że Polska ma bogatą kulturę, 57 proc. - że jest jednym znajprężniej rozwijających się krajów europejskich, a 56 proc. - żeoferuje interesujące możliwości inwestycyjne.

Spośród odbiorców kampanii "The New Poland" 60 proc. uważa, żePolska to atrakcyjne miejsce do spędzenia wakacji, a aż 58 proc.deklaruje, że odwiedzi nasz kraj w ciągu najbliższych dwóch lat.Takie same plany ma 51 proc. osób intensywnie oglądających CNNInternational i 43 proc. regularnych widzów tej stacji.

Badanie odbioru kampanii "The New Poland" zostało przeprowadzonew lipcu br. przez firmę Continental Research. Sondaż objął 302widzów CNN International z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji,którzy oglądają tę stację co najmniej dwa razy w tygodniu, orazreprezentatywną grupę 308 osób z tych krajów, które śledzą mediamiędzynarodowe.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"