60 tys. widzów „Ex na plaży Polska 2”. MTV Polska znokautowała konkurencję

Drugi sezon polskiej edycji programu „Ex na plaży” oglądało średnio 59 tys. widzów. Reality-show miało kilkukrotnie wyższe udziały, niż średnie dobowe wyniki MTV Polska. Stacja w czasie jego emisji wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 180 tys. zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
60 tys. widzów „Ex na plaży Polska 2”. MTV Polska znokautowała konkurencję
Andrzej Duda i Beata Szydło

Kanał MTV Polska „Ex na plaży Polska 2” pokazywał w poniedziałki o godz. 23.00, w okresie od 10 kwietnia do 5 maja br. Średnia widownia programu wyniosła 59 tys. osób, co przełożyło się na 0,82 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,15 proc. w grupie 16-59- wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z danych przekazanych nam przez nadawcę wynika, że przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków reality-show oglądało 116 tys. widzów, a sumaryczny zasięg całej serii programu wyniósł 545 tys. osób (odpowiednio 88 tys. i 311 tys. w grupie 16-49).

Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 22 maja br., który zgromadził 99 tys. widzów.

grafika

„Ex na plaży Polska 2” kilkukrotnie podnosi średnie dobowe udziały MTV Polska, które na przykład w maju br. wyniosły 0,10 proc. w 4+ i 0,22 proc. w 16-49.

Kanał MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Ex na plaży 2” był zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,13 proc. uplasowała się stacja 4fun.tv, a kolejną lokatę zajęła Viva Polska (0,11 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/warsaw-shore-winter-camp-hitem-mtv-polska-zrealizuje-kolejna-edycje ##

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 MTV Polska nie dała szans konkurencji.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ex na plaży Polska 2” emitowanych w telewizji wyniosły 180 tys. zł.

Warto dodać, że tuż po premierze w telewizji odcinki reality-show pojawiały się na platformie Player.pl.

W „Ex na plaży Polska” występuje ośmioro uczestników, którzy spędzają wakacje na chorwackiej wyspie Hvar. W każdym odcinku pojawiają się ich byli partnerzy, którzy chcą odzyskać ukochanych lub zemścić się na nich. Jednym z uczestników drugiej edycji był Piotr Polak, znany z „Warsaw Shore”.

Program oparto na brytyjskim formacie MTV, a lokalne wersje powstały także w Szwecji i Brazylii. Producentem wykonawczym „Ex na plaży Polska” jest Dragon Head.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele