Do tegorocznej edycji zgłoszono rekordową liczbę aż 211 projektów w 28 kategoriach. Zgłoszenia konkursowe można było nadsyłać w jednej, dwóch lub trzech kategoriach. Kampaniami wyróżnionymi w trzech kategoriach są:
– Fabryka Czekolady E.Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA (zgłaszający: E.Wedel),
– Gdzie jest tron (zgłaszający: Apollo 360 oraz WCTron) – nominowany również do NAGRODY SPECJALNEJ SAPR,
– Work Sport Balance w Decathlon (zgłaszający: GetHero, Decathlon Polska).
12 kampanii zostało nominowanych w dwóch kategoriach, a pozostałe 42 projekty otrzymały po jednej nominacji. Dodatkowo, 4 projekty zostały nominowane do Nagrody Specjalnej SAPR. Nad prawidłowością przebiegu konkursu i głosowania czuwa kancelaria prawna Osborne Clarke.

Teraz czas na drugi etap głosowania jury, który wyłoni zwycięskie kampanie w każdej z kategorii. Ponadto, jury złożone z przedstawicieli agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations przyzna jednej wyróżniającej się kampanii Nagrodę Specjalną SAPR. Stowarzyszenie wręczy również Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka osobie szczególnie zasłużonej dla rozwoju branży public relations w Polsce.
Zdobywców statuetek PR Wings 2025 poznamy na gali finałowej 17 listopada w Event Hall w warszawskiej Fabryce Norblina.
Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu PR Wings.
Lista finalistów konkursu PR Wings 2025
NAGRODA SPECJALNA SAPR
- Gdzie jest tron (Apollo 360, WCTron),
- Ten raport poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci (UNICEF Polska),
- Kampania "Nigdy byś się nie spodziewał... KTO? KOMU? GDZIE?" (Bees & Honey 360, PKDP),

- Kampania NIE HEJTUJĘ-MOTYWUJĘ (Fundacja "W zgodzie ze sobą" Ilony Adamskiej).
KATEGORIE GŁÓWNE
1. Angażujący event
- LeŚnia (Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku),
- USZYJ JASIA (PR Inspiration),
- 50 Tygodni w Mieście Nauki (Uniwersytet Śląski w Katowicach).
2. Custom Publishing
- "Bajki Oszczędzajki" – sprytne opowiadania o finansach (Bank Pekao),
- Biedronka Simulator – zamień zakupy w przygodę! (Gameset / Grupa Lifetube),
- Włączamy inkluzywność. Pierwszy raport DEI WBD w Polsce (TVN Warner Bros. Discovery, SEC Newgate CEE).
3. Employer Branding
- Równomocni (ERGO Hestia),
- GLOW and GROW, czyli L'Oréal BEST buduje markę pracodawcy (MJCC, L'Oréal BEST),
- W UNIQA jesteśmy razem (UNIQA).
4. ESG i CSR
- Gdzie jest tron (Apollo 360, WCTron),
- Ogólnopolska kampania społeczna POCZTÓWKI Z POWODZI (AWX, InPost),

- #WiemCoRobić ochrona dzieci przed sextortion i dezinformacją (Pepco, Alert Media Communications).
5. Kampania edukacyjna
- Gdzie jest tron (Apollo 360, WCTron),
- Kampania "Nigdy byś się nie spodziewał... KTO? KOMU? GDZIE?" (Bees & Honey 360, PKDP),
- Olejomaty – piąty wymiar recyklingu (Good One PR, EMKA).
6. Kampania pro bono
- MŁODE GŁOWY x DDOB: Popatrz, Posłuchaj, Połącz (Agencja DDOB, Fundacja UNAWEZA),
- "Koszmarna kolejka" – szarża FDI, która poruszyła system (Fundacja Dobrych Inicjatyw),
- Kampania #zaginioneNIEzapomniane ("Fundacja ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, Komenda Główna Policji").
7. Komunikacja B2B
- Tu logistyka spotyka człowieka! (ConTrust Communication),
- Work Sport Balance w Decathlon (GetHero, Decathlon Polska),
- Czas na jabłka. Czas na relacje biznesowe (The Partners).

8. Komunikacja kryzysowa
- Kultowy Panek CarSharing znika z rynku (Icon Strategies).
9. Komunikacja wewnętrzna
- Równomocni (ERGO Hestia),
- Vienna Life: najbardziej życiowe połączenie na rynku (Vienna Life),
- #ZmieniamyNarracje. Włączamy organizację (Walk PR, IKEA Retail).
10. Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI
- Kampania "Nigdy byś się nie spodziewał... KTO? KOMU? GDZIE?" (Bees & Honey 360, PKDP),
- Mecz o zaangażowanie. AI-asysta w social mediach (IDEO FORCE, Resovia Basketball),
- Jak Politechnika to Bydgoska/Hity Rekrutacji 2025 (Politechnika Bydgoska im. Jana
i Jędrzeja Śniadeckich).
11. Media Relations
- Fabryka Czekolady E.Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA (24/7Communication, E.Wedel),
- Tysiące historii o drugim życiu. 15-lecie Fundacji DKMS (M&CC, Fundacja DKMS),
- OLX i monday comms: drugie życie elektroniki (monday comms, Grupa OLX).

12. Media społecznościowe i influencer marketing
- Biedronka Simulator – zamień zakupy w przygodę! (Gameset/Grupa Lifetube),
- "Dziewczyny. Drużyna nie tylko na boisku" (oLIVE media, Polski Związek Piłki Nożnej),
- Kopalnia Soli "Wieliczka" – od tradycji do trendów (So Bright).
13. Mistrzowska skuteczność
- Green Party w Burger King: plant-based bez kompromisów (Good One PR, Burger King Polska),
- Zatorland 360°: storytelling, który dał TOP 2 w kategorii (So Bright),
- Ten raport poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci (UNICEF Polska).
14. Ochrona przed dezinformacją
- Royal Canin: kampania "Wyjdź z neta, idź do weta" (Garden of Words, IQ Marketing, Royal Canin),
- Rachunki grozy za czyste powietrze (IMAGO Public Relations, Stiebel Eltron Polska),
- #WiemCoRobić ochrona dzieci przed sextortion i dezinformacją (Pepco, Alert Media Communications).

15. PR korporacyjny
- Work Sport Balance w Decathlon (GetHero, Decathlon Polska),
- Nowa nazwa, ten sam wpływ – rebranding B2 Impact z misją (Good One PR, B2 Impact),
- Nie studiuję dla dyplomu (Uniwersytet SWPS).
16. PR produktowy
- Daj im szansę (24/7Communication, E.Wedel),
- Żabka na Scenie – teatralne otwarcie 11 000 sklepu (Public Dialog, Żabka Polska),
- Nie studiuję dla dyplomu (Uniwersytet SWPS).
17. Public Affairs i lobbing
- Obrona Polfy Lublin: miejsca pracy kontra Lex Developer (Cumulus PR).
KATEGORIE SEKTOROWE
18. Branża FMCG
- Daj im szansę (24/7Communication, E.Wedel),
- Fabryka Czekolady E.Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA (24/7Communication, E.Wedel),
- Od pokoleń #ZawszeRazem. 60. urodziny kultowego Ludwika (ZOOM bsc, hi GRUPA hi MEDIA, GRUPA INCO).
19. Branża motoryzacyjna
- OTOMOTO prezentuje Warsztaty Samochodowe dla Dziewczyn (MADOGZ),
- Premiera XPENG w Polsce (Public Dialog),
- Toyota & Lexus Insider, czyli nowy wymiar komunikacji PR (Spin Group).
20. Finanse i ubezpieczenia
- Finansowa Ekstraklasa i 1 Liga | Raporty Grant Thornton (Grant Thornton),
- Uczymy się OOO finansach z KRUK S.A. (KRUK),
- Przedsiębiorcy w stanie zagrożenia. Raport Nest Banku (Nest Bank).
21. Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura
- Gdzie jest tron (Apollo 360, WCTron),
- Ranking "Średnie Miasta - Wielki Potencjał" (Open Format, Accolade),
- Mieszkania dla złotych i srebrnych medalistów IO od PROFBUD (PROFBUD).
22. PR instytucji publicznych
- Jak Politechnika to Bydgoska/Hity Rekrutacji 2025 (Politechnika Bydgoska im. Jana
i Jędrzeja Śniadeckich),
- Ten raport poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci (UNICEF Polska),
- Żółta Kanapa. Białystok o profilaktyce zdrowia psychicznego (White Bits).
23. Przemysł, chemia, energetyka
- Konferencja FISA-EURADWASTE 2025 & SNETP Forum (Narodowe Centrum Badań Jądrowych).
24. Rolnictwo
- #REGENERACJA – kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego (Catchers, Cichowlas Polskie Warzywa),
- Z polskiego sadu na światowe stoły (The Partners).
25. Rynek zdrowia
- Kampania "Zauważ potencjał kandydatów 50+" (Catchers, Ursapharm),
- Krwiomocz? Działaj! (Public Dialog).
26. Sport, turystyka, hotelarstwo
- Fabryka Czekolady E.Wedel udowadnia, że w muzeum MOŻNA (24/7Communication, E.Wedel),
- Work Sport Balance w Decathlon (GetHero, Decathlon Polska),
- Finansowa Ekstraklasa i 1 Liga | Raporty Grant Thornton (Grant Thornton).
27. Technologia i innowacje
- Olejomaty – piąty wymiar recyklingu (Good One PR, EMKA),
- Zwiększanie cyberświadomości wzmacnia rezyliencję Polski (IMAGO Public Relations, DAGMA Bezpieczeństwo IT),
- N!Asystent pierwszy AI Agent w polskiej bankowości (Nest Bank).
28. Transport, spedycja, logistyka
- Tu logistyka spotyka człowieka! (ConTrust Communication),
- Kultowy Panek CarSharing znika z rynku (Icon Strategies).












