7Days Doub!e reklamowane w telewizji i internecie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa 7Days Doub!e, podwójnych smaków rogali 7Days (Chipita Poland). Akcję przygotowały firmy G7 i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzone do sprzedaży pod nazwą 7Days Doub!e podwójne smaki 7Days są dostępne w opakowaniach o wadze 80 gram kosztujących detalicznie 1,99 zł. Nowe smaki to kakao i wanilia oraz wanilia i wiśnia.  

grafika

Kampania 7Days Doub!e wystartowała właśnie w telewizji, a w czerwcu obejmie internet. Akcję przygotowały agencja reklamowa G7 (kreacja) oraz dom mediowy Media Direction OMD (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max