Średnia widownia trzech pierwszych odcinków nowego cyklu „Przygarnij mnie” wyniosła 873 tys. osób. Przełożyło się to na 6,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl. Produkcja pokazywana jest na antenie TVP2 w niedziele o godz. 18.55, począwszy od 29 marca br.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek audycji, którą przyciągnął przed telewizory uwagę 927 tys. osób.
Oglądalność audycji odcinek po odcinku
W paśmie nadawania „Przygarnij mnie” TVP2 przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, która emituje wówczas: teleturniej „Jaka to melodia?”, magazyn „Wiadomości naukowe” i „Wiadomości”, a udział tego kanału wynosi 20,15 proc. Dalej plasują się: TVN (gł. „Fakty”, „Sport” i „Pogoda”; 15,03 proc.) oraz Polsat („Wydarzenia”, „Sport” i „Pogoda” i program „Państwo w państwie”; 13,36 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zoopsycholog-o-przygarnij-mnie-przyczyni-sie-do-bardziej-odpowiedzialnych-decyzji-o-adopcji-psow ##
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.
Oglądalność „Przygarnij mnie” na tle konkurencji
„Przygarnij mnie” to cykl, w którym widzowie mogą śledzić losy siedmiu psów ze schroniska, które zostały zaadaptowane przez znane osoby. Podczas trwania programu opiekunowie i ich pupile biorą udział w rywalizacji, którą ocenia jury: Olga Frycz, Michał Olszański oraz Sylwester Wardęga. Audycję prowadzi Marzena Rogalska, a za jej produkcję odpowiada firma Jake Vision (więcej na ten temat).











