Resort finansów ogłosił właśnie przetarg związany z zaplanowaną akcją. Wybrana w nim agencja zajmie się przygotowaniem, przeprowadzeniem i pełną obsługą loterii paragonowej. Do jej zadań należeć będzie m.in. zaprojektowanie, stworzenie, udostępnienie i utrzymanie strony internetowej, świadczenie telefonicznej usługi help-desk, zaprojektowanie i wykonanie wirtualnego studio telewizyjnego, zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej w internecie. Agencja zajmie się też ulotkami i plakatami, a także zakupem nagród do loterii. Wśród nich będzie m.in. 16 samochodów osobowych i 72 notebooki.
Budżet na te działania wynosi od 8,5 do 9,5 mln zł netto. Loteria będzie mieć zasięg ogólnopolski.
Wybrana w przetargu agencja będzie pracować dla Ministerstwa Finansów przez 17 miesięcy od momentu podpisania umowy. Przetarg trwa do 26 marca br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 130 tys. zł wadium.

Zaplanowana przez resort akcja ma się przyczynić m.in. do tego, by klienci domagali się od sprzedawcy w sklepie, za zrobione zakupy, paragonu - wiedząc, że za odebrany paragon można zdobyć nagrodę. To z kolei zmuszałoby sprzedawców do ewidencjonowania wszystkich zakupów w kasie fiskalnej. Jak podaje resort, podobne akcje sprawdziły się już w innych krajach, np. na Słowacji dzięki nim wzrosły wpływy z podatku VAT.











