Aasa Polska uruchamia platformę pożyczkową Ratalska.pl i rozpoczyna kampanię skierowaną do kobiet

Pierwsza platforma pożyczkowa dedykowana kobietom startuje 5 grudnia. Ratalska.pl oferuje pożyczkę do 10 000 złotych rozłożoną na maksymalnie 24 raty, z możliwością ubezpieczenia już od 0,67 zł dziennie. W kampanii promocyjnej nowej marki bierze udział wirtualna ambasadorka Asia Ratalska.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aasa Polska, właściciel marki Ratalska.pl, po raz kolejny stawia na kobiety i zachęca je do realizacji marzeń w ramach odpowiedzialnego pożyczania. Na stronie internetowej www.ratalska.pl klientki mogą  zweryfikować swoją zdolność kredytową i otrzymać pożyczkę od 1 000 zł do 10 000 zł, ze spłatą rozłożoną na okres od 6 do 24 miesięcy. Dodatkowo mogą skorzystać z ochrony ubezpieczeniowej dopasowanej do kwoty pożyczki. Obejmuje ona ochronę zdrowia, życia oraz zabezpieczenie spłaty pożyczki na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, już od 0,67 zł dziennie.

– W ramach platformy Ratalska.pl chcemy zadbać o bezpieczeństwo finansowe Polek i dać im dostęp do gotówki na realizację potrzeb i marzeń, w oparciu o zasady odpowiedzialnego pożyczania. Uświadamiamy im, że są ważne i dajemy możliwość zadbania o swój komfort, dzięki możliwości ubezpieczenia zarówno siebie, jak i spłaty pożyczki – mówi Ovais Siddiqui, prezes zarządu Aasa Polska.

W kampanii promocyjnej marki bierze udział wirtualna ambasadorka Asia Ratalska. Jest to niezależna kobieta po 30-tce, która pokazuje kobietom jak rozwiązywać swoje problemy i dbać o siebie oraz swoich bliskich. Udziela także porad jak odpowiedzialnie pożyczać pieniądze i zarządzać swoim budżetem. Publikuje je na blogu platformy, Facebooku i Instagramie.

– Naszym celem jest, aby Ratalska.pl została wiodącą marką bezpiecznych pożyczek ratalnych dla kobiet. Fundamentem naszej działalności jest odpowiedzialne pożyczanie. Realizujemy je poprzez nasze partnerstwa z takimi instytucjami jak KPF, BIG InfoMonitor. Jesteśmy partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Angażujemy się w działania CSR, takie jak kampania “Aasy Netu” dla kobiet wykluczonych cyfrowo, w której udział wzięło ponad 20 tys. osób. Zgodnie z tym strategicznym podejściem realizujemy wszystkie nasze projekty, w tym także nową platformę Ratalska.pl – mówi Ovais Siddiqui.

Właściciel marki Ratalska.pl, firma Aasa Polska, to technologiczna firma finansowa o skandynawskich korzeniach, która na polskim rynku działa od ponad 5 lat, obsługując obecnie ponad 160 tysięcy klientów. Aasa Polska łączy pozytywne cechy oferty banków z ofertą firm pożyczkowych – szybkość, prostotę, transparentność i bezpieczeństwo.

Więcej informacji o ofercie Ratalska.pl znajduje się na stronie www.ratalska.pl oraz na Facebook’u i Instagramie. Kampanię w mediach społecznościowych realizują agencja CluePR i dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"