Adform jako pierwsze globalne DSP zintegrował się ze Scope3, w celu zmniejszenia emisji CO2 w ekosystemie programatycznym

Globalna Platforma Reklamowa Adform ogłasza strategiczne partnerstwo z Scope3, liderem branży w dostarczaniu danych dotyczących emisji gazów cieplarnianych w łańcuchach dostaw. Stanowi to przełomowy krok w umożliwieniu reklamodawcy ograniczenia negatywnego wpływu prowadzonych działań na środowisko.

materiał partnera
materiał partnera
Udostępnij artykuł:
Adform jako pierwsze globalne DSP zintegrował się ze Scope3, w celu zmniejszenia emisji CO2 w ekosystemie programatycznym

Zainteresowanie opinii publicznej wpływem bieżących aktywności organizacji na środowisko wciąż rośnie, tak samo jak globalny ruch wielu marek w kierunku zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego (ESG). Pionierskie prace z Scope3 pozwolą klientom Adform na wprowadzenie ekologicznych rozwiązań, gdzie uzyskane dane i wyniki działań można zmierzyć. Marki mogą poddawać rzetelnej ocenie, planować, optymalizować i monitorować ślad węglowy swoich kampanii bezpośrednio za pośrednictwem DSP Adform. Dzięki Adform i Scope3 reklamodawcy mogą korzystać z bazy danych, która ocenia właścicieli mediów i łańcuchy dostaw na podstawie ich śladu węglowego. Marki uzyskują unikalny wgląd we wpływ prowadzonych kampanii na środowisko i mają do dyspozycji moc równoważenia wydajności z poziomem śladu węglowego.

Ta współpraca przychodzi w wyjątkowym momencie, gdy cała branża programatyczna z pewnym opóźnieniem podejmuje wysiłki, aby stworzyć ekologiczny cyfrowy ekosystem. Uchwalona w 2022 roku i obowiązująca w UE od 2023 roku ustawa, taka jak Dyrektywa w Sprawie Raportowania Zrównoważonego Przedsiębiorstwa, nakłada na firmy odpowiedzialność za emisję dwutlenku węgla w globalnych łańcuchach dostaw.

Adform od wielu lat podtrzymuje swoje zobowiązanie wobec reklamodawców do kontynuacji tzw. pozytywnych wyborów. Zobowiązanie to, które zostało w tym roku uwieńczone udziałem firmy w programie badawczym Łańcucha Dostaw Programatycznych ISBA czy też wielokrotnie nagradzanym narzędziem tożsamości ‘privacy-by-design’, ID Fusion.

Oliver Whitten, Dyrektor Zarządzający Adform, powiedział: „Wszystkie firmy mają obowiązek mierzyć i ograniczać emisję dwutlenku węgla, a łańcuch wartości reklamy cyfrowej nie jest tu żadnym wyjątkiem. Jako firma skupiająca się na kliencie widzimy, że praca Scope3 w tym obszarze jest znaczącym krokiem naprzód i są tym samym dla nas naturalnym partnerem. Cieszymy się na współpracę ze Scope3 w dążeniu do celu, jakim jest ułatwienie reklamodawcom dokonania właściwych i ekologicznych wyborów, przy jednoczesnym zachowaniu efektu skali.”

grafika

Adform wprowadza na początku integrację ze Scope3, jako narzędzie beta dla wybranych klientów, a szerzej będzie ono dostępne w drugiej połowie roku.

Brian O'Kelley, CEO i współzałożyciel Scope3 powiedział: „Na podstawie posiadanych danych w Scope3 widzimy, że usunięcie 5-7% domen może zmniejszyć ślad węglowy kampanii o 25-30% bez żadnych zmian w wydajności. Poprzez wbudowanie możliwości pomiaru i redukcji CO2 w platformie Adform, możemy wprowadzić systemową dekarbonizację, zmniejszyć marnotrawstwo mediów i w efekcie sprawić, że to, co dobre dla środowiska jest dobre dla efektywności kampanii.”

grafika

Komentując to partnerstwo, Norman Wagner, Head Group Media, Deutsche Telekom AG powiedział: „Deutsche Telekom jasno zadeklarowało się w kierunku wdrażania praktyk biznesowych neutralnych dla klimatu. Cieszymy się z możliwości testowania i wspólnego wprowadzania pełnej transparencji CO2 w kampaniach reklamowych. Pracujemy z Adform od lat, więc jesteśmy szczęśliwi, że możemy dalej współpracować nad tak ważnymi kwestiami, jak redukcja emisji CO2.”

Aby uzyskać więcej informacji na temat rozwiązań zarządzania węglem oferowanych przez Adform i Scope3, odwiedź https://www.scope3.com/______________O AdformAdform jest jedyną globalną, niezależną i w pełni zintegrowaną platformą reklamową zbudowaną pod nowoczesny marketing. Unikalna technologia korporacyjna – Adform FLOW – posiada najwyższej jakości UX oraz pozwalającą na skalowanie modułową otwartą architekturę do płynnego zarządzania całym cyklem kampanii cyfrowej. Zapewnia ponadto zwiększoną kontrolę i przejrzystość cyfrowych działań, utrzymując prawo klienta do całkowitej własności danych z kampanii. Od 2002 roku Adform tworzy technologię wspomagającą współpracę człowieka z maszyną, dostarczając tym samym tzw. rozszerzoną inteligencję, wzmacniającą wyniki biznesowe klientów na całym świecie.

Więcej informacji pod adresem: www.adform.com    KontaktAgatha Meek agatha.meek@babelpr.comCristina Hlinschi cristina@babelpr.comadform@babelpr.com

 

materiał partnera
Autor artykułu:
materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+