AGENDA:
14:00 – 14:10IntroŁukasz Bańkowski, Enterprise Sales Manager, Adform
14:10 – 14:30 Trendy i liczby w programmatic buying – H1 2021Maciej Musioł, Commercial Director Poland, Baltics, Balkans, Adform 14:30 – 14:50Nowoczesne modele współpracy agencja-klientRafał Oracz, CEO, AdNet 14:50 – 15:00Przerwa
15:00 – 15:20Wszystko co chcielibyście wiedzieć o targetowaniu z użyciem danych, ale boicie się zapytaćTomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
15:20 – 15:40 Ad quality measurement a przejrzystość w digital marketinguHubert Świtalski, Regional Manager, Meetrics
15:40 – 16:00Wpływ transparentności na efektywność działań ProgrammaticPaweł Kuczma, Managing Director, PurePlay
16:00ZakończenieŁukasz Bańkowski, Enterprise Sales Manager, Adform
O Adform
Adform jest jedyną globalną, niezależną i w pełni zintegrowaną platformą reklamową zbudowaną pod nowoczesny marketing. Unikalna technologia korporacyjna – Adform FLOW – posiada najwyższej jakości UX oraz pozwalającą na skalowanie modułową otwartą architekturę do płynnego zarządzania całym cyklem kampanii cyfrowej. Zapewnia ponadto zwiększoną kontrolę i przejrzystość cyfrowych działań, utrzymując prawo klienta do całkowitej własności danych z kampanii. Od 2002 roku Adform tworzy technologię wspomagającą współpracę człowieka z maszyną, dostarczając tym samym tzw. rozszerzoną inteligencję, wzmacniającą wyniki biznesowe klientów na całym świecie.

Więcej informacji pod adresem: www.adform.com











