"Jako oficjalny partner UEFA Euro 2012™, wykorzystamy to wydarzenie do osiągnięcia pozycji lidera na polskim rynku do 2015 roku i dominacji w kategorii football już w 2012" - powiedział Hainer. Najważniejszym elementem strategii na polskim rynku będzie "wykorzystanie siły i potencjału, jaki niesie turniej UEFA Euro 2012", podała spółka.
"Rozwój sieci sprzedaży to kolejny element. Ponadto marka adidas będzie realizować w nadchodzących miesiącach szereg silnych kampanii reklamowych. Niebawem na rynku pojawią się nowe przełomowe pod względem technologicznym produkty, takie jak oficjalna piłka meczowa UEFA Euro 2012" – czytamy w komunikacie.
Liderem segmentu "football" w Polsce jest obecnie Nike, a obie spółki dysponują łącznie ok. 80% udziałów w tym segmencie.
Aktualnie adidas Group (marki adidas oraz Reebok) posiada w Polsce 58 salonów jednomarkowych (marka adidas lub Reebok), 15 sklepów dwumarkowych (adidas i Reebok) oraz współpracuje z ponad 800 sklepami wielomarkowymi.












