Afekt dla Danone

Do połowy marca potrwa nowa promocja konsumencka jogurtów Danone pod nazwą 'Niezapominajka'.

ad
ad
Udostępnij artykuł:

Działania skierowane są do rodzin z dziećmi. Na wieczkach jogurtów umieszczone są symbole niezapominajek, których liczba zależy od rodzaju i gramatury produktu. W promocji przewidziane są nagrody pieniężne. Codziennie losuje się 20 wygranych o wartości 100 PLN, a raz w tygodniu nagrodę główną, kartę płatniczą  o wartości 10 000 PLN. Rodzinny charakter podkreśla dodatkowa nagroda - gra planszowa dla pierwszych 200 zgłoszeń każdego dnia. Promocją objęte są jogurty Pyszny, Aksamitny i Owoce XL.

Koncept akcji jest elementem długoterminowej strategii promocyjnej i podkreśla korzyści dla zdrowia wynikające z codziennej konsumpcji jogurtów Danone.

„Niezapominajka” jest kontynuacją ubiegłorocznej, zakończonej dużym sukcesem promocji pod nazwą „Stokrotka”.

Afekt odpowiada za kompleksową realizację projektu. Agencja współpracuje z Danone od 2001 r. Promocja konsumencka  „Brzechwa dla całej rodziny” przygotowana przez Afekt dla jogurtów Danone została wyróżniona Złotą Strzałą 2004.

Budżet został pozyskany w wyniku wygranego przetargu.

ad
Autor artykułu:
ad
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"