W ramach wygranego przetargu SpaceCat odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii "nOVInki kulinarne".
Akcja realizowana jest w formie dynamicznego serwisu informacyjnego, w którym Philips OVI staje się bohaterem kulinarnych "newsów". Reporterki łączą się z influencerami, by ogłaszać najnowsze sensacje – dania przygotowane po raz pierwszy przez nich z użyciem urządzenia OVI. W role reporterek wcielają się Agata Młynarska oraz Julia Sierakowska, influencerka znana z konta DoMeritum.
Dodatkowo, w grudniu SpaceCat wesprze Versuni w realizacji kolejnej aktywacji influencerskiej dla linii Philips OVI – tym razem o charakterze społecznym.

– W tegorocznych projektach dla Versuni zależało nam, by pokazać, że komunikacja produktowa nie musi być schematyczna. W przypadku OVI stawiamy na lekkość, humor i autentyczność, a także odwagę w opowiadaniu o marce w nowy sposób – mówi Magdalena Marek-Terelak, dyrektorka kreatywna SpaceCat.
– Szukaliśmy partnera, który potrafi przedstawić nasze produkty w świeży i angażujący sposób. SpaceCat udowodnił, że potrafi łączyć kreatywność z dogłębnym zrozumieniem influencer marketingu. Cieszymy się, że wspólnie realizujemy projekty pokazujące różne oblicza naszych produktów, w tym przypadku Philips Ovi – od kulinarnych inspiracji po społeczną odpowiedzialność – dodaje Patryk Krajewski, social media PR & influencer manager w regionie CEE, Versuni.











