Integracja ma pozwolić lepiej wykorzystać potencjał oferowanych produktów i usług obu sieci, które nadal będą funkcjonować jako osobne marki. - W jednym miejscu zaproponujemy już nie tylko nowoczesne rozwiązania reklamy wideo i display, ale także absolutnie nowatorskie podejście do kwestii projektów niestandardowych - zapowiada Krzysztof Beniowski, dyrektor AdPlayera. - Poszerzamy kompetencje naszego zespołu o całkowicie nowe obszary, chcemy również skoncentrować się na rozwoju produktu reklamowego oraz programmatic - opisuje Ewa Chmurkowska, dyrektor Glossy Media.
AdPlayer oferuje różnego rodzaju reklamy przy legalnych treściach wideo, natomiast Glossy Media - w serwisach z materiałami dla kobiet. Sieci zajmują się obsługą witryn Grupy Gazeta.pl oraz współpracują z zewnętrznymi serwisami (w ofercie Glossy Media jest ponad 140 stron). Łączny zasięg obu wynosi 78 proc. (według danych z Megapanelu PBI/Gemius).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-w-pazdzierniku-2015-roku ##
W połączonym zespole sprzedażowym AdPlayera i Glossy Media funkcję kierownika sprzedaży agencyjnej objęła Magdalena Trzebieniak. Poprzednio przez kilka lat pracowała w Grupie Onet.pl, w ostatnim okresie w funkcji managerskiej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-i-polowie-br-1-45-mld-zl-na-reklamy-w-polskim-internecie-display-i-sem-dalej-dominuja-potroily-sie-wydatki-w-mobile-u ##











