Agora nie spodziewa się wzrostu rynku reklamowego w 2010 r.

Agora nie spodziewa się znaczącego wzrostu rynku reklamowego w 2010 roku, wynika z wypowiedzi prezesa Piotra Niemczyckiego i raportu spółki.

masz-ISB
masz-ISB
Udostępnij artykuł:

"Nie widzimy istotnej poprawy rynku reklamowego w 2010 roku" - powiedział Niemczycki zastrzegając, że w obecnej sytuacji prognozowanie sytuacji na rynku reklamowym jest bardzo trudne.

Wcześniej, w informacji prasowej, Agora zaznaczyła, że "kondycja rynku reklamy w 2010 r. zależy w istotnej mierze od stanu polskiej gospodarki, w szczególności poziomu inwestycji przedsiębiorstw, skali napływu środków z Unii Europejskiej oraz poziomu konsumpcji indywidualnej".

"Opierając się m.in. na wartości tych wskaźników w 2009 r., nie dostrzegamy elementów uzasadniających istotną poprawę na rynku reklamy w 2010 r." - czytamy dalej w raporcie Agory.

Spółka podała także, że według jej szacunków, wartość polskiego rynku reklamowego w 2009 r. spadła o 13% do 7,1 mld zł.

masz-ISB
Autor artykułu:
masz-ISB
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"