Agora o biuście Domachowskiej i nagości Beckham

Polonia Indoor Advertising przygotowała przygotowała kampaniewizerunkowe trzech serwisów tematycznych Agory: sport.pl,pobandzie.pl i ciacha.net.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Serwis sport.pl1 lutego ruszyła kampania wizerunkowa wspierająca portal tematycznysport.pl należący do Agora S.A. Celem kampanii jest dotarcie,poprzez komunikację w męskich toaletach w modnych lokalach, domężczyzn interesujących się sportem. Kreacja umiejscowionana plakatach formatu A3 przedstawia buttony z wizualizacjądyscyplin sportowychi hasłem "Skocz na sport.pl". W komunikacji wykorzystano siećnośników PIA TRENDY obejmującą najbardziej popularne restauracje,kawiarnie, puby, kluby i centra rozrywkiw największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku, Poznaniu,Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu, Lublinie. Wkampanii wykorzystano także sieć nośników PIA CINEMA obejmującąplakaty w męskich łazienkach w największych polskich miastach.Równolegle z nośnikami reklamy wewnętrznej wykorzystano outdoor,prasę i Internet. Grupą docelową kampanii są mężczyźni w wieku od25 do 45 lat interesującysię bieżącymi wydarzeniami sportowymidotyczącymi: piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, Formuły 1, skokównarciarskich, biatlonu, narciarstwa alpejskiego, narciarstwaklasycznego, żużlu, piłki ręcznej, hokeja, tenisa, boksu,lekkoatletyki, kolarstwa, pływania i rugby. Kampania rozpoczęła się1 lutego i potrwa do 29 lutego. Serwis ciacha.netKolejna kampania wizerunkowa Agory wykorzystująca nośniki PoloniaIndoor Advertising dotyczy serwisu ciacha.net. Celem kampanii jestzainteresowanie Internautów kobiecym serwisem sportowym, w którymznajduje się szereg interesujących informacji dotyczącychprzystojnych sportowców. Kreacja umiejscowiona na plakatach formatuA3 przedstawia młodego mężczyznę bez koszulki i hasło: "Ciacha.net.Najsłodszy serwis sportowy". W serwisie obecni są m.in. apetycznipiłkarze - David Beckham, Cristiano Ronaldo, Luis Figo, tenisiści,a także przykuwający oko męscy przedstawiciele innych dyscyplinsportowych. Portal nie skupia się na informacjach związanych zwynikach sportowych, lecz na wydarzeniach towarzysko-plotkarskich.Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku od 15 do 30 lat.Kompania ruszyła 1 lutego i potrwa do 29 lutego.W kampanii wykorzystano sieć nośników PIA TRENDY obejmującąnajbardziej popularne restauracje, kawiarnie, puby, kluby i centrarozrywki w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku,Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu,Lublinie, oraz sieć PIA CINEMA obejmujące nośniki w damskichłazienkach w największych polskich miastach.

Serwis pobandzie.plOstatni kampania wizerunkowa dotyczy serwisu pobandie.pl. Kreacjareklamowa opiera się na haśle "Też czasem jeździsz po bandzie?Sport bez cenzury". Kampania wizerunkowa portalu skierowana jest domężczyzn w wieku od 15 do 30 lat. W serwisie można przeczytaćinformacje dotyczące biustu tenisistki Marty Domachowskiej,T-shirtu z nagą Victorią Beckham, czy o rozbieranej sesjizdjęciowej florecistki Sylwii Gruchały w magazynie CKM. Serwisprezentuje sporo atrakcyjnych partnerek bardzo znanych sportowców -ich żon, narzeczonych lub kochanek. W komunikacji wykorzystano siećnośników PIA TRENDY z plakatem formatu A3. Sieć ta obejmujenajbardziej popularne restauracje, kawiarnie, puby, kluby i centrarozrywki w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku,Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu,Lublinie, oraz sieć PIA CINEMA obejmujące nośniki w damskichłazienkach w największych polskich miastach. Grupą docelowąkampanii są mężczyźni w wieku od 25 do 45 lat interesujący siębieżącymi wydarzeniami sportowymi dotyczącymi: piłki nożnej,siatkówki, koszykówki, formuły 1, skoków narciarskich, biatlonu,narciarstwa alpejskiego, narciarstwa klasycznego, żużlu, piłkiręcznej, hokeja, tenisa, boksu, lekkoatletyki, kolarstwa, pływaniai rugby. Kampania rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 29lutego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online