Agora będzie dalej oparta na reklamach i kinach, przejęcie Eurozetu kluczowe dla nowej strategii

Agora zaczęła przygotowywanie nowej strategii, na lata 2023-27, nie wraca na razie do koncepcji połączenia biznesowego pionu prasowego (głównie „Gazety Wyborczej”) z Gazeta.pl. Kluczowe dla wzrostu biznesu firmy wydaje się przejęcie 60 proc. udziałów Eurozetu, natomiast jej kina Helios i zajmująca się reklamą outdoorową Grupa AMS są nadal w covidowym dołku. - Niewykluczone, że elementem długoterminowej strategii Agory może być dezinwestycja z jakiegoś segmentu, żeby pozyskać finansowanie na core’ową działalność - uważa Konrad Księżopolski, szef analityków Haitong Banku

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Agora będzie dalej oparta na reklamach i kinach, przejęcie Eurozetu kluczowe dla nowej strategii
Siedziba Agory (fot. materiały prasowe)

W środę wieczorem Agora w krótkim komunikacie giełdowym poinformowała, że zaczyna prace nad strategią rozwoju swojej grupy kapitałowej na lata 2023-2027. Chce przygotować strategię przed końcem br.

Firma przypomniała, że w czerwcu ub.r. ogłosiła przegląd opcji strategicznych dotyczących jej segmentu internetowego. Poinformowała też wtedy, że zamierza połączyć biznesowo segment prasowy z pionem Gazeta.pl, tak żeby „maksymalizować szanse na wykorzystanie potencjału serwisów internetowych spółki do przyspieszenia wzrostu liczby subskrypcji cyfrowych Wyborcza.pl oraz zwiększenia wpływów ze sprzedaży usług reklamowych”.

W środowym komunikacie Agora zaznaczyła, że przy opracowywaniu nowej strategii wykorzystane zostaną „wnioski z przeprowadzonego procesu przeglądu opcji strategicznych działalności internetowej”.

„Gazeta Wyborcza” coraz mocniej w internecie

Przeciw połączeniu biznesowym z Gazeta.pl zaprotestowało kierownictwo „Gazety Wyborczej”, podkreślając, że to dwa zupełnie różne modele biznesowe. Sprzeciwiło się też planowanemu zwolnieniu dyrektora wydawniczego „GW” Jerzego Wójcika (ostatecznie firma pożegnała się z nim dyscyplinarnie w listopadzie).

Wywiązał się paromiesięczny spór kierownictwa „Gazety Wyborczej” z zarządem Agory, wskutek którego „GW” i Gazeta.pl oddaliły się biznesowo. Należąca do Agory sieć kinowa Helios ograniczyła działania reklamowe w „Wyborczej”, a z początkiem października teksty z „GW” przestały pojawiać się na Gazeta.pl, a także w zewnętrznych serwisach internetowych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jerzy-wojcik-agora-kto-to-jest-zwolniony,7170044815595649a ##

Zdaniem Konrada Księżopolskiego, szefa analityków Haitong Banku, „Gazeta Wyborcza” i Gazeta.pl powinny zostać połączone operacyjnie, ponieważ to komplementarne biznesy. - Dużo treści umieszczanych w serwisach internetowych Agory pochodzi z pierwotnego biznesu firmy, czyli z pracy, zwłaszcza „Gazety Wyborczej”. Te zasoby treści są crosselowane między wydaniami drukowanymi i portalami internetowymi - mówi nam Księżopolski.

- Agora od lat stara się konwertować czytelników „Gazety Wyborczej” na użytkowników jej subskrypcji cyfrowej. Chcąc nie chcąc, przenosi ich z segmentu prasowego do internetowego - zauważa.

Pod koniec grudnia ub.r. „Gazeta Wyborcza” poinformowała, że z jej oferty subskrypcyjnej, wprowadzonej na początku 2014 roku, korzysta już ponad 280 tys. użytkowników, wobec 259,6 tys. rok wcześniej, a 217,9 tys. na koniec 2019 toku.

grafika

Z drugiej strony sprzedaż papierowych wydań „GW” maleje od wielu lat. W czwartym kwartale ub.r. średnie rozpowszechnianie płatne razem dziennika wynosiło 56 975 egz., po spadku rok do roku o 13,24 proc. (dane PBC).

Według dokumentów Agory, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl w 2020 roku wpływy ze sprzedaży egzemplarzowej „Gazety Wyborczej” wyniosły 73 mln zł, a z subskrypcji cyfrowych - 32 mln zł. Spółka prognozowała, że w 2022 roku ze sprzedaży papierowej „Wyborczej” będzie mieć 60 mln zł, a z subskrypcji - 70 mln, a rok później odpowiednio 55 mln zł i 91 mln zł.

Połączenie biznesowe Gazeta.pl i „Gazety Wyborczej” nadal jest tylko na papierze. - Proces integracji biznesu Gazeta.pl oraz segmentu Prasa został zawieszony. Obecnie nie toczą się żadne prace dotyczące tego projektu - przekazała nam w czwartek Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze.

Agora bez większości czasopism i dwóch drukarni

W ostatnich latach Agora zrezygnowała natomiast z wydawania wielu tytułów prasowych. Jesienią 2018 roku zamknęła magazyny „Cztery Kąty”, „Ładny Dom”, „Dziecko” i „Niezbędnik Ogrodnika” (dwa pierwsze tytuły nadal się ukazują, kupiła je spółka), natomiast czasopisma „Logo”, „Avanti”, „Kuchnia” i „Opiekun” zostaną włączone do pionu „Gazety Wyborczej”. Krótko po wybuchu epidemii firma zrezygnowała z wydań papierowych „Logo” i „Avanti”.

- Prasa drukowana jest segmentem powoli odchodzącym do lamusa, należy się spodziewać dalszego spadku czytelnictwa. W konsekwencji zasoby prasowe będą coraz bardziej zależne od obecności w internecie - podkreśla Konrad Księżopolski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-praca-zarobki-etat-wyniki-finansowe-2021,7170078961202817a ##

Spadki na rynku prasy drukowanej przełożyły się też na biznes poligraficzny Agory. W połowie 2019 roku firma zamknęła drukarnie w Pile i Tychach (uzasadniła, że jest coraz mniejsze zapotrzebowanie na druk w technologii coldset), zwalniając ok. 150 osób.

Czy kina w pełni odrodzą się po covidzie?

Poprzednia strategia biznesowa, do 2022 roku, została przyjęta przez Agorę w połowie 2018 roku. Spółka zapowiedziała, że przeznaczy na inwestycje maksymalnie 930 mln zł, z czego do 430 mln zł w swoją obecną działalność (49 proc. z tej kwoty zaplanowano na rozwój sieci kin Helios).

Do 2020 roku sieć Helios korzystała na zwiększaniu liczby swoich obiektów i rosnącej frekwencji we wszystkich kinach w Polsce. W 2019 roku zanotowała 258 mln zł wpływów z biletów, 111 mln zł ze sprzedaży barowej i 35,6 mln zł z reklam, osiągnęła 128,2 mln zł zysku EBITDA. Epidemia przeorała cały rynek kinowy: w 2020 roku Helios miał już tylko 83,6 mln zł przychodów z biletów, 37,2 mln zł ze sprzedaży barowej, 10,9 mln zł z reklam i 10,9 mln zł zysku EBITDA.

- Moim zdaniem potencjał do dalszego wzrostu kin w Polsce jest mocno ograniczony, bo rynek jest mocno nasycony. Przed covidem frekwencja kinowa notowała rok po roku rekordy, ale także w związku z uruchamianiem kolejnych kin. Helios rozbudował swoją sieć zwłaszcza w mniejszych miastach, które wcześniej były pod tym względem zaniedbane - przypomina Konrad Księżopolski.

grafika

W trakcie lockdownów niektórzy producenci i dystrybutorzy zdecydowali się na premiery filmów od razu w płatnych serwisach VOD. W Polsce w ostatnich latach zadebiutowały platformy Canal+ online i Viaplay, w ramach Playera dodano ofertę Discovery+, a w br. pojawią się platformy HBO Max i Disney.pl.

Jak w takiej sytuacji poradzi sobie branża kinowa? - Myślę, że trudno będzie o powrót do rekordowej frekwencji, powyżej 50 mln biletów sprzedanych w ciągu roku. Oczywiście w sporym stopniu zależy to od repertuaru filmowego - prognozuje Konrad Księżopolski.

- Moim zdaniem inwestycje w rozwój sieci Helios będą tylko punktowe, już nie w takiej skali jak przed epidemią - ocenia analityk.

Ponad 150 mln zł za przejęcie większości udziałów Eurozetu

W ramach poprzedniej strategii zdecydowanie największą jednorazową inwestycją Agory było przejęcie trzy lata temu za 130 mln zł 40 proc. udziałów Eurozetu, nadającego kilka rozgłośni na czele z Radiem ZET.

Firma jesienią 2019 roku skorzystała z opcji call na kupno od SFS Ventures pozostałych 60 proc. udziałów nadawcy. Na to nie zgodził się, po trwającym ponad rok postępowaniu, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Agora zaskarżyła tę decyzję do sądu, rozstrzygnięcia spodziewa się w ciągu kilku lat.

- Nadawca m.in. drugiego najpopularniejszego radia w Polsce znacząco wzmocni segment radiowy Agory. A radio, chociaż jest starym kanałem komunikacji, radzi sobie całkiem nieźle, ma nadal bardzo duży zasięg, jest chętnie wykorzystywane przez reklamodawców, także dlatego że jest tańsze od telewizji - komentuje Konrad Księżopolski.

Jego zdaniem Agora w nowej strategii nie zaplanuje kolejnych dużych przejęć, zwłaszcza że musiałaby się dodatkowo zadłużyć w warunkach rosnących stóp procentowych. - Wydaje mi się, że Agora w obszarze akwizycji jest skupiona na Eurozecie, nie spodziewałbym się żadnych innych przejęć - mówi menedżer z Haitong Banku.

Skoro 40 proc. udziałów Eurozetu trzy lata temu kosztowało 130 mln zł, cenę za pozostały pakiet udziałów można szacować na ponad 150 mln zł, zwłaszcza że nadawca mimo zawirowań covidowych pozostał zyskowny i wypłacił już nowym udziałowcom dywidendy.

Jesienią 2020 roku, wbrew rekomendacji swojego zarządu, przekazał Agorze i SFS Ventures 30 mln zł: 23,35 mln zł jednostkowego zysku netto z 2019 roku i 6,65 mln zł z kapitału zapasowego. Natomiast pod koniec ub.r. udziałowcy zdecydowali, że dostaną 40 mln zł dywidendy, z czego 18,15 mln zł z kapitału zapasowego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-najpopularniejsze-stacje-rmf-fm-radio-zet-eska,7170037411309185a ##

W ramach poprzedniej strategii Agora zrealizowała też przejęcie internetowe: jesienią 2018 roku i w połowie 2019 roku w ramach dwóch rund finansowania kupiła 24 proc. udziałów czeskiej firmy marketingu internetowego ROI Hunter. Wydała na nie 4,4 mln euro.

- W internecie Agora ma na koncie mało udane akwizycje. Punktowe, drobne przejęcia w internecie mogą się zdarzyć, ale nie spodziewam się dużych akwizycji - prognozuje Konrad Księżopolski.

Porządki po nieudanych inwestycjach sprzed lat Agora robiła jeszcze w 2020 roku. Wiosną uruchomiła program dobrowolnych odejść dobrowolnych w swojej spółce Goldenline, z którego skorzystało 26 pracowników, prawie 80 proc. zatrudnionych tam osób. Agora pod koniec 2011 roku za 36 proc. udziałów spółki zapłaciła 11,5 mln zł, cztery lata później za 8,5 mln zł dokupiła 53 proc. walorów. Tymczasem w 2019 roku Goldenline zanotowało 6,95 mln zł wpływów i 5,82 mln zł straty netto, a rok wcześniej przy 2,56 mln zł przychodów miało 990 tys. zł straty.

Ponadto Agora w połowie 2020 roku sprzedała, za cenę nieistotną przy skali jej biznesu, spółkę zależną Domiporta (wcześniej działającą pod nazwą Trader.com Polska) kupioną 12 lat temu za 45 mln dolarów.

Poprzednia strategia Agory zakładała wejście w sektor gastronomiczny, za co w grupie odpowiada Helios. Jesienią 2018 roku należąca do niego spółka Foodio Concepts uruchomiła kilka pierwszych lokali Papa Diego z kuchnią meksykańską. Dodatkowo rozwijała sieć Van Dog oferującą różnego rodzaju hot-dogi.

Agora bez szczęścia w gastronomii

- Covid zrewidował negatywnie część branży gastronomicznej. Przy takim wietrze w oczy rozwijanie nowego konceptu gastronomicznego stało się jeszcze trudniejsze - komentuje Konrad Księżopolski. - W tym obszarze Agora zwyczajnie nie miała szczęścia - dodaje.

Helios nie wycofał się natomiast z sieci burgerowni Pasibus, w którą zainwestował na początku 2019 roku.

W połowie 2018 roku Agora zapowiedziała też, że będzie uruchamiać w centrach handlowych przestrzenie rozrywkowe dla całej rodziny. Do wybuchu epidemii nie przedstawiła konkretów na temat takich punktów, a w warunkach covidowych, nawet bez dużych obostrzeń, odwiedzalność w centrach handlowych jest znacznie niższa niż przed pandemią.

- Nie rozumiałem do końca koncepcji tych punktów rozrywkowo-edukacyjnych, nie przedstawiono jej na konkretnym przykładzie. Już przed covidem „nie czułem” tego projektu jako potencjalnego sukcesu biznesowego - przyznaje Konrad Księżopolski. - Frekwencja w galeriach handlowych jest i będzie znacznie słabsza niż przed epidemią - podkreśla.

Outdoor może być na sprzedaż?

Jako niefortunną z perspektywy covidowej można też ocenić inną inwestycję grupy Agora z 2019 roku. Należąca do niej firma AMS, zajmująca się reklamą zewnętrzną, przejęła 60 proc. udziałów spółki Piano Group, operatora sieci MoveTV obejmującej ponad 900 ekranów w 191 klubach fitness w całej Polsce. Zapłaciła początkowo 6,5 mln zł zaliczki, po kilku miesiącach w związku z lepszymi od prognoz wynikami Piano Group podwyższyła wycenę kupionego pakietu do 14,9 mln zł.

Po wybuchu epidemii przez miesiące kluby fitness musiały być zamknięte, a w związku ze spadkiem mobilności społecznej skurczyły się nakłady na reklamę zewnętrzną. Co prawda po zakończeniu lockdownu trwającego od listopada 2020 do kwietnia ub.r. nastąpiły wzrosty, ale nie do poziomu sprzed covidu.

Według danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w ub.r. wydatki na reklamy zewnętrzne zwiększyły się w Polsce o 20,6 proc. do 424,1 mln zł, a tylko w czwartym kwartale wzrost wyniósł 24,5 proc. Przy czym w 2019 roku rynek był warto 574 mln zł.

- Niewykluczone, że elementem długoterminowej strategii Agory może być dezinwestycja z jakiegoś segmentu, żeby pozyskać finansowanie na core’ową działalność, na której firma chce się skupić. Wyobrażam sobie, że potencjalnie Agora mogłaby dopuszczać np. sprzedaż pionu outdoorowego - mówi nam Konrad Księżopolski.

- Kluczowe pytanie, czy dzisiaj są chętni na zakup takiego aktywa, zwłaszcza że outdoor został mocno poturbowany przez covid - zaznacza.

Możliwy jest ten ruch w przeciwną stronę: dokupienie udziałów kluczowych spółek zależnych, w których Agora nie ma 100 proc. kapitału, np. Heliosa (91,4 proc. walorów należy do Agory) czy zajmującego się internetową reklamą programatyczną Yieldbirda (95,8 proc.).

- Kilka lat temu mówiło się, że Agora może rozważać sprzedaż części akcji Heliosa poprzez debiut giełdowy. Ale wtedy Helios bardzo dobrze radził, a epidemia bardzo pogorszyła jego wyniki - przypomina Księżopolski.

Bilety kinowe i reklamy pozostaną sednem Agory

W przedcovidowym 2019 roku grupa Agora zanotowała 1,29 mld zł przychodów, z czego 48,6 proc. stanowiła sprzedaż reklam, 20,7 proc. - biletów do kin, 7,9 proc. - przekąsek i napojów w kinach, 11,5 proc. - tytułów prasowych, książek i płyt, a 5,6 proc. - usług poligraficznych.

Udział poligrafii skurczył się w związku z zamknięciem dwóch drukarni, a segmentu kinowego - wskutek epidemii. Konrad Księżopolski nie spodziewa się, że w nowej strategii Agora zaproponuje bardzo duże zmiany struktury swojego biznesu.

- Agora jest i moim zdaniem pozostanie przede wszystkim firmą medialno-kinową. W nowej strategii nie spodziewam się jakiegoś znaczące repozycjonowania się firmy, zmiany struktury przychodowej. DNA Agory to dalej biznes medialny, sprzedaż treści i reklam - podkreśla Konrad Księżopolski.

Agora bez dywidendy, zmiany w zarządzie

Od ponad dwóch dekad Agora jest notowana na warszawskiej giełdzie. Głównym akcjonariuszem są Agora Holding z walorami stanowiącymi 11,6 proc. kapitału i 35,36 proc. głosów na walnym zgromadzeniu.

Po wybuchu epidemii kurs giełdowy firmy zmalał nawet do 4,4 zł pod koniec października 2020 r., natomiast w czerwcu i lipcu ub.r. wzrósł do 10-11 zł. W 2020 i 2021 r. Agora nie wypłacała dywidendy.

Z początkiem czerwca ub.r. członkiem zarządu firmy został Tomasz Grabowski. Nadzoruje pion technologii, działy technologiczne odpowiedzialne za rozwój funkcjonalności dla Gazeta.pl i Wyborcza.pl oraz rozwój innowacji technologicznych i dział big data. Na początku sierpnia do zarządu została mianowana Agnieszka Siuzdak-Zyga, nadzoruje pion Gazeta.pl.

Natomiast w drugiej połowie października z zarządu Agory odeszła Agnieszka Sadowska. Z firmą była związana przez 22 lata, jako członkini zarządu od wiosny 2017 roku nadzorowała segmenty prasy (w tym działalność poligraficzną), internetu i reklamy zewnętrznej.

Na najbliższym walnym Agory jako kandydat do zarządu ze strony Agory-Holding, głównego akcjonariusza firmy, zostanie zgłoszony Wojciech Bartkowiak, dyrektor operacyjny „Gazety Wyborczej”. Bartkowiak ma też objąć po Jerzym Wójciku funkcję dyrektora wydawniczego „GW”.

W Agorze podczas epidemii najmocniej ucierpiały kina Helios

W trzecim kwartale ub.r. przychody sprzedażowe grupy Agora w zeszłym kwartale zwiększyły się rok do roku ze 193 do 266,4 mln zł. Kwotowo najmocniej wzrosły wpływy z biletów do kin Helios - z 16,2 do 46 mln zł, czyli o 184 proc.

Procentowo mocniej w górę poszły przychody ze sprzedaży barowej w kinach (o 219,8 proc. do 25,9 mln zł) oraz produkcji i dystrybucji filmów (o 471,4 proc. do 4 mln zł. W zeszłym kwartale Helios sprzedał 2,4 mln biletów, o 159,1 proc. więcej niż przed rokiem. To dynamika wyższa niż na całym rynku kinowym, gdzie według danych Boxoffice.pl nastąpił wzrost o 123,1 proc. do ponad 7,7 mln sprzedanych biletów.

Największe źródło wpływów firmy - sprzedaż reklam w prasie, internecie, kinach i na outdoorze - zwiększyło się o 14,2 proc. do 125,5 mln zł. Natomiast wpływy ze sprzedaży prasy, książek i płyt CD/DVD wzrosły o 4,2 proc. do 34,4 mln zł.

Udział sprzedaży reklam w łącznych wpływach firmy zmalał rok do roku z 56,9 do 47,1 proc., natomiast udział biletów kinowych wzrósł z 8,4 do 17,3 proc., a sprzedaży barowej w kinach - z 4,2 do 9,7 proc.

Cały segment filmowo-książkowy Agory osiągnął w trzecim kwartale ub.r. wzrost przychodów o 121,3 proc. do 105,1 mln zł. - To głównie zasługa dynamicznie odbudowującej się po pandemii działalności kinowej - zaznaczono w sprawozdaniu finansowym firmy. Natomiast działalność gastronomiczna w ramach tego pionu zanotowała wzrost wpływów o 25,8 proc. do 8,3 mln zł.

grafika

Znacząco w górę poszły też przychody segmentu internetowego - o 14,4 proc. do 51,6 mln zł. Wynika to głównie w wyższej sprzedaży reklam przez pion Gazeta.pl i spółkę Yieldbird.

grafika

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. przychody grupy Agora wzrosły tylko o 0,3 proc. do 614,2 mln zł. Przesądziło o tym dłuższe zamknięcie kin w pierwszej połowie br. (zostały otwarte pod koniec maja) niż rok wcześniej w związku z epidemią.

- Grupa Agora szybko odbudowuje swoje wyniki - rosną wszystkie kategorie naszych wpływów i to we wszystkich obszarach działalności. Najlepsze od 2008 r. rezultaty trzeciego kwartału zawdzięczamy intensywnej pracy całego zespołu oraz korzystnej sytuacji rynkowej, a zwłaszcza szybującej w górę frekwencji kinowej i rekordowym wydatkom na rynku reklamy w Polsce - komentuje Bartosz Hojka, prezes Agory.

- Co istotne, na sukces Grupy Agora w minionym kwartale wpłynęła poprawa wyników operacyjnych we wszystkich segmentach biznesowych Agory. Cieszą nas też wymierne efekty obranego przed kilku laty kursu na cyfryzację - już niemal połowa przychodów reklamowych Grupy pochodzi z usług cyfrowych, a w przypadku wpływów ze sprzedaży treści w cyfrze udział ten sięga 40 proc. - dodaje.

Koszty z mniejszym wzrostem

Wydatki operacyjne miały znacznie niższą dynamikę od wpływów - w trzecim kwartale ub.r. zwiększyły się o 29,3 proc. do 255,2 mln zł. Koszty usług obcych wzrosły o 36 proc. do 93,7 mln zł, a wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych - o 23,3 proc. do 75,7 mln zł.

W ujęciu trzech kwartałów nastąpił spadek kosztów operacyjnych o 1,3 proc. do 680,1 mln zł, także dzięki zmniejszeniu się wartości odpisów aktualizujących z 28,7 do 2,4 mln zł.

Wydatki finansowe grupy Agora w trzecim kwartale ub.r. zwiększyły się z 11,4 do 18,1 mln zł, głównie wskutek wzrostu kosztu różnych zmian kursów walut (z 6,9 do 13,3 mln zł).

Agora na plusie operacyjnym

Kwartalny zysk EBITDA firmy poszedł w górę z 33,2 do 49,8 mln zł, a wynik operacyjny - z 4,3 mln zł straty do 11,2 mln zł zysku. Natomiast strata brutto zmalała z 10,5 do 4,8 mln zł, a strata netto - z 9 do 1,5 mln zł.

W pierwszych trzech kwartałach pogorszyła się rentowność na poziomie EBITDA (z 73,4 do 56,4 mln zł zysku ), a poprawiła na poziomie operacyjnym (z 77,2 do 65,9 mln zł straty) i netto (z 97,2 do 70,8 mln zł straty).

grafika

Na koniec września ub.r. zadłużenie grupy Agora z tytułu kredytów i leasingu wyniosło 841,9 mln zł (z czego 677,8 mln zł to zobowiązania z tytułu leasingu wynikające z MSSF 16). Jednocześnie firma miała 99,9 mln zł w gotówce i jej ekwiwalentach oraz 0,8 mln zł udzielonych pożyczek. W konsekwencji jej zadłużenie netto miało wartość 742 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"