Agora wprowadza mTarget

Pion Prasy Bezpłatnej Agory SA wprowadza nową usługę - mTarget. Wjej ramach klientom oferowana będzie możliwość realizowania działańz zakresu ambient media i BTL.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Usługi mTarget będą obejmowały szeroko pojęte działania BTL,zarówno z wykorzystaniem brandu "Metro" jak również firmowanemarkami klientów. Podstawowym zadaniem stawianym przed mTarget jestprecyzyjne docieranie do określonych grup celowych w najbardziejefektywny sposób. To zadanie mają spełnić dystrybucja targetowana,mini eventy oraz custom publishing.

mTarget został wyodrębniony z Działu Projektów Specjalnych"Metra". Podlega Magdalenie Bulak, kierownikowi ds. projektówspecjalnych.

Usługa stanowi kolejny element budowania synergii mediów Agory.Akcje ambient i BTL uzupełniają bowiem niestandardowe kampanie iposzerzają możliwości samplingowe w mediach spółki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele