Książka "Jak zmierzyć zwrot z inwestycji w reklamę", którąnapisał Vittorio Bonori, prezes ZenithOptimedia we Włoszech, topodręcznik strategii komunikacji zawierający dziesięć zasadrealizacji skutecznych projektów reklamowych. Tytuł skierowany jestdo osób odpowiedzialnych za marketing i reklamę w swoich firmach, atakże do pracowników domów mediowych, agencji kreatywnych iinteraktywnych i firm sprzedających powierzchnie reklamowe orazwłaścicieli mediów. - W swojej książce Vittorio Bonori wskazujereklamodawcom spójną ścieżkę strategiczną, która pozwoli imstworzyć wartościowe relacje z konsumentami - opisuje JakubPotrzebowski, prezes ZenithOptimedia w Polsce.
Książkę "Jak zmierzyć zwrot z inwestycji w reklamę" publikujeAgora w ramach "Biblioteki Gazety Wyborczej". Premiera tytułunastąpi 5 grudnia podczas ROI Conference organizowanej przezZenithOptimedia w Warszawie.












