To druga akcja promocyjna Air Europa prowadzona na taką skalę od momentu kampanii launchowej w grudniu 2004 r. Po raz pierwszy hiszpański przewoźnik zdecydował się na media niestandardowe - kampania przeprowadzana jest na autobusach.
Działania reklamowe prowadzone równolegle w 7 największych polskich aglomeracjach potrwają miesiąc. Plakatami oklejonych zostanie w sumie 39 autobusów w Warszawie, Trójmieście, GOP, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Krakowie. Format reklamy - połączenie powierzchni typu "King Size" i "Full Back" - oznacza pokrycie lewych boków i tyłów autobusów. Adaptacją layoutu i zakupem mediów zajęła się firma CAM Media.
Celem akcji jest poinformowanie o atrakcyjnych cenach połączeń liniami Air Europa na Baleary - przelot w obie strony z Warszawy na Majorkę, Ibizę czy Menorkę kosztuje już od 755 złotych (bez podatków i opłat lotniskowych).

Partnerami akcji są: IBATUR - Institut Balear De Turismo, Govern de les Illes Balears oraz Biuro Turystyki Państwa Hiszpańskiego.











