Akcja promocyjna Blend-a-med

Ogólnopolska akcja promocyjna pasty do zębów Blend-a-Med Whitening Impressions.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Promocja odbywa się od 22 lipca w 125 hipermarketach na terenie całej Polski i trwa sześć tygodni.

Każda osoba, która w czasie trwania akcji kupi pastę Blend A Med z serii Whitening Impressions wraz z dowolną szczoteczką i zgłosi się z paragonem do punktu promocyjnego w hipermarkecie, otrzyma specjalne własne zdjęcie - z powiększonym uśmiechem - naprawdę "od ucha do ucha". Dodatkowo można wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą jest roczny zapas pasty Blend A Med. Whitening Impressions.

Eskadra Promarket odpowiedzialna jest za kreację, realizację oraz koordynację akcji. Jest to kolejny projekt realizowany dla P&G.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"