Fundacja Kocham Cię Tato z mocną kampanią o alienacji rodzicielskiej

W kampanii „Gniewasz się, że kocham tatę?" Fundacja Kocham Cię Tato porusza temat alienacji rodzicielskiej i zachęca do reagowania. Kampania powstała we współpracy z Mova Film i Julią Popławską.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fundacja Kocham Cię Tato z mocną kampanią o alienacji rodzicielskiej

Akcja „Gniewasz się, że kocham tatę?" ruszyła oficjalnie w Dzień Dziecka i swoim zasięgiem obejmuje internet.

- Fundacja Kocham Cię Tato powstała w momencie zwątpienia. Powstała z bezsilności i cierpienia, których doświadczyłem. Doskonale wiem, jakie uczucie przeszywa mężczyznę, który stawiany jest przed sądem i zmuszamy do udowadniania przed obcymi ludźmi swojej bezgranicznej miłości do dziecka. Doskonale wiem, czym są nieprzespane noce i strach przed utratą największej wartości swojego życia. Doskonale wiem, że bycie samemu z problemem jest najgorszym z rozwiązań - opowiada Michał Jasiewicz, prezes Fundacji Kocham Cię Tato.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kampania-spoleczna-kompetentni-od-narodzin-breast-crawl-co-to-jest ##

Fundacja Kocham Cię Tato o alienacji rodzicielskiej

Inspiracją do koncepcji spotu była obserwacja codziennych rytuałów ojców i ich dzieci. Co dzieje się, kiedy konflikt prowadzi do ich rozdzielenia?

- Wyobraziłam sobie zrozpaczonego ojca, który, mimo przeciwności, usiłuje dać dziecku choć namiastkę tych rytuałów. Uśmiecha się i udaje, że wszystko jest w porządku, nie chcę obciążać tym córki. Najbardziej poruszający jest tu kontrast. Wypełniony wesołą muzyką świat dziecka i cisza po drugiej stronie. Dziewczynka nie zdaje sobie sprawy, że coś tu jest nie tak. Cieszy się, że tańczy z tatą. Pewnie dopiero po latach zorientuje się, że mogła mieć go nie tylko przez szybę - kwituje Julia Popławska, autorka scenariusza i reżyserka spotu.

Pozostający w konflikcie rodzice doprowadzający do alienacji działają często pod wpływem ogromnych emocji i ich postępowanie niekoniecznie da się zmienić za pomocą jednej kampanii.

Dlatego spot skierowany jest przede wszystkim do osób wokół konfliktu: znajomych, przyjaciół, rodziny, tych którzy obserwują sytuację z boku. To apel o to, aby obserwowali, rozmawiali, uświadamiali - po prostu reagowali.

Za produkcję spotu, copywriting oraz działania w zakresie PR odpowiada kreatywna agencja wideo Mova Film.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą