W kampanii „Wszyscy mówią o Allegro Smart!” bohaterowie pokazują, jak wieści o okazjach, możliwości oszczędzania czy wygodzie rozchodzą się między znajomymi.
Główne filmy kampanii pokazują życie bohaterów przez pryzmat opowieści o codziennych rozmowach, w których temat Allegro Smart! wciąż powraca.


Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw.
Zakupem mediów zajął się Starcom.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-dostawa-zakupy-sprzedawcy-nowa-usluga-one-fulfillment,7170121744803457a ##
Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce. Według badania Mediapanel w sierpniu br. serwis Allegro.pl zanotował 17,74 mln użytkowników i 61,3 proc. zasięgu, a jego aplikacja mobilna - 8,98 mln użytkowników i 31 proc. zasięgu.
W drugim kwartale br. przychody grupy Allegro zwiększyły się rok do roku o 28,4 proc. do 1,308 mld zł, a zysk netto - ze 185 do 295,9 mln zł. Zmalały natomiast wpływy firmy z porówanywarki Ceneo oraz wydatki marketingowe.











