Allegro udostępnia narzędzia reklamowe właścicielom marek

Platforma zakupowa Allegro udostępniła właśnie właścicielom marek i producentom narzędzie reklamowe Ads4Brands. Pozwala ono na promocję na tej platformie produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających w ramach platformy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Allegro udostępnia narzędzia reklamowe właścicielom marek

Rozwiązania reklamowe Allegro, które były dotychczas dostępne poprzez współpracę z agencjami reklamowymi, teraz mogą być wykorzystywane także przez wewnętrzne działy firm ⎼ producentów i właścicieli marek. Nowe narzędzie Ads4Brands umożliwia im promowanie produktów oferowanych przez różnych sprzedających, nawet gdy marka sama nie prowadzi sprzedaży na platformie. Do włączenia usługi wystarczy konto firmowe i rejestracja w usłudze. 

Nowa funkcjonalność pozwala markom zachować większą kontrolę nad kampaniami prowadzonymi w kanałach retail media, umożliwiając wsparcie autoryzowanych sprzedawców i dając wgląd we wszystkie promowane oferty w jednym miejscu wraz z dostępem do ich pełnej analityki. Dla firm przekłada się to na łatwiejszą optymalizację działań oraz możliwość płatnej promocji wybranych ofert od różnych sprzedających z jednego, wspólnego budżetu.

Z rozwiązań korzysta kilkaset marek

- Widzimy, że coraz więcej producentów widzi potencjał wspierania sprzedaży marki bezpośrednio w kanałach marketplace. Nasza usługa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów. Zapewniamy im nie tylko dostęp do narzędzia, ale przede wszystkim wsparcie naszych ekspertów oraz wartościowe dane analityczne. Kilkaset dostępnych w ramach Allegro profili behawioralnych i demograficznych pozwala naszym partnerom efektywnie zarządzać kampaniami i optymalizacją budżetów - przekazał w komunikacie prasowym Marcin Bruś, group advertising director w Allegro.

Obecnie z rozwiązań reklamowych Allegro regularnie korzysta już kilkaset marek. Narzędzie Ads4Brands było testowane wśród pierwszych partnerów, którzy potwierdzają korzyści płynące z nowego rozwiązania. - Dzięki Ads4Brands zauważyliśmy znaczący wzrost widoczności ofert z naszymi produktami oraz wzrost sprzedaży realizowanej przez naszych klientów hurtowych, co sprzyja kształtowaniu naszych relacji. Zwiększyliśmy także efektywność kampanii reklamowych, zarówno pod względem kosztów, jak i osiąganych wyników - dodaje Ewa Palimąka, digital marketing specialist w firmie Rebel. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu