Alphenberg Polska z nową stroną www

Po majowym otwarciu warszawskiego showroomu przyszedł czas na debiut w Internecie. Alphenberg Polska, producent skórzanych okładzin podłogowych i ściennych, zaprezentował swoją stronę internetową.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Alphenberg to znana na całym świecie marka eleganckich okładzin do dekoracji ścian i podłóg, które wykonane są z naturalnej skóry. Firma opatentowała autorską technologię przygotowania skór, tak aby poza walorami estetycznymi były one trwałe i wygodne w użytkowaniu. Dzięki temu produkty sygnowane Alphenberg stały się niezwykle popularne i zdobią najbardziej prestiżowe apartamenty, hotele, restauracje czy butiki.

W ramach dynamicznego rozwoju marka Alphenberg rozszerza obecnie swoją sieć sprzedaży o Europę Środkowo-Wschodnią. Centralnym punktem w regionie będzie Warszawa, w której w maju otwarty został pierwszy w tej części Europy showroom marki. Poza wizytą w salonie, o walorach okładzin marki Alphenberg można przekonać się odwiedzając stronę internetową www.alphenberg.pl .

Serwis wykonany został przez firmę IDEAS FIRST. Intuicyjne menu i przejrzysta konstrukcja strony pozwalają na wygodne z niej korzystanie zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych. Uwagę zwraca elegancki design i stonowana kolorystyka witryny, które idealnie oddają charakter marki. Na stronie www.alphenberg.pl Internauci znajdą m.in. galerię wnętrz wykończonych okładzinami Alphenberg, poznają zalety skóry jako materiału dekoracyjnego, a także dowiedzą się więcej o holenderskiej marce. Architekci wnętrz zainteresowani kontaktem z polskim przedstawicielstwem marki zapoznają się z zasadami współpracy.

Poza stroną internetową Alphenberg Polska uruchomił też profil firmowy na Facebooku. Znaleźć go można pod adresem :

https://www.facebook.com/AlphenbergPolska .

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą