PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
AMS zaprezentował nowy model wiat przystankowych w Poznaniu
AMS zaprezentował nowy model wiat przystankowych w Poznaniu
Strata Agory zmalała do 7 mln zł. Helios i Next Film mocno w górę, „Gazeta Wyborcza” i magazyny rentowniejsze
Strata Agory zmalała do 7 mln zł. Helios i Next Film mocno w górę, „Gazeta Wyborcza” i magazyny rentowniejsze
Z zarządu Agory odchodzi Grzegorz Kossakowski nadzorujący AMS i nowe projekty
Z zarządu Agory odchodzi Grzegorz Kossakowski nadzorujący AMS i nowe projekty
Agora ograniczyła inwestycje w prasę, wpływy z niej zmalały o połowę. W górę kina i outdoor (analiza)
Agora ograniczyła inwestycje w prasę, wpływy z niej zmalały o połowę. W górę kina i outdoor (analiza)
Agora z zyskiem w II kwartale br. Mocno w górę kina Helios, w dół „Gazeta Wyborcza”, druk, radio i internet
Agora z zyskiem w II kwartale br. Mocno w górę kina Helios, w dół „Gazeta Wyborcza”, druk, radio i internet
Helios, AMS i internet najważniejsze finansowo dla Agory, ryzykiem zmiana władz samorządowych i „Gazeta Wyborcza” w internecie
Helios, AMS i internet najważniejsze finansowo dla Agory, ryzykiem zmiana władz samorządowych i „Gazeta Wyborcza” w internecie
„Strefa propagandy TVPiS” na plakatach przy siedzibie Telewizji Polskiej. Agora usuwa słup, na którym je naklejono
Agora z wyższymi wpływami i 6,1 mln zł straty. Mocno w górę kina, w dół „Gazeta Wyborcza” i magazyny
AMS postawił przed stadionem Arki Gdynia wiatę przystankową jak piłkarską bramkę
AMS postawił przed stadionem Arki Gdynia wiatę przystankową jak piłkarską bramkę
„Outdoorowy gif” - AMS z nośnikami Dynamic Backlight. Audi promuje model Q5
„Outdoorowy gif” - AMS z nośnikami Dynamic Backlight. Audi promuje model Q5
Ströer przejmuje od AMS obsługę nośników reklamowych w wagonach warszawskiego metra
eKonto w mBanku reklamowane na podgrzewanych ławkach, a Łowicz na plakatach 3D od AMS (wideo)
eKonto w mBanku reklamowane na podgrzewanych ławkach, a Łowicz na plakatach 3D od AMS (wideo)
Agora z wyższymi wpływami i 13,8 mln zł straty. „Gazeta Wyborcza” 25 proc. mniej z reklam, mocno w górę kina Helios
Agora z wyższymi wpływami i 13,8 mln zł straty. „Gazeta Wyborcza” 25 proc. mniej z reklam, mocno w górę kina Helios
AMS będzie zarządzać reklamami na wiatach przystankowych we Wrocławiu i Sosnowcu
Agora z wyższymi wpływami i 11,1 mln zł straty netto, 21 proc. mniej z reklam w „Gazecie Wyborczej”
Agora z wyższymi wpływami i 11,1 mln zł straty netto, 21 proc. mniej z reklam w „Gazecie Wyborczej”
Siedem zgłoszeń do rozmów o planowaniu i zakupie mediów dla Telewizji Polskiej, zlecenia broni Maxus
5,6 mln zł straty Agory. Spadki w prasie i druku, wzrosty w kinach, internecie, radiu i na outdoorze
5,6 mln zł straty Agory. Spadki w prasie i druku, wzrosty w kinach, internecie, radiu i na outdoorze
65 tys. nośników outdoorowych w Polsce, najwięcej w ofercie AMS i Ströera
Nowy album Coldplay promowany w wiatach przystankowych w Warszawie
Reklama zewnętrzna z 2-proc. wzrostem. 80 proc. rynku dla AMS, Ströera, Cityboard Media i Clear Channel
AMS zaczyna budowę 600 wiat przystankowych w Krakowie
Eska Music Awards reklamowane na przystankach z rozszerzoną rzeczywistością (wideo)
Eska Music Awards reklamowane na przystankach z rozszerzoną rzeczywistością (wideo)
W Agorze najmocniej urosły filmy, internet i radio, w dół prasa z „Gazetą Wyborczą”
W Agorze najmocniej urosły filmy, internet i radio, w dół prasa z „Gazetą Wyborczą”
AMS z nośnikami na elektrycznych autobusach
AMS z nośnikami na elektrycznych autobusach
Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej: ustawa krajobrazowa faworyzuje reklamy na wiatach, a uderzy w małe firmy
Prezes AMS: ustawa krajobrazowa niejasna i represyjna, już wymaga nowelizacji
Prezes AMS: ustawa krajobrazowa niejasna i represyjna, już wymaga nowelizacji
Ströer przez dwa lata będzie pracować dla Polskiego Radia
AMS wprowadza efekty świetlne na backlightach w reklamach Škody Fabia (wideo)
AMS wprowadza efekty świetlne na backlightach w reklamach Škody Fabia (wideo)
Teatr Roma wybrał do współpracy firmy outdoorowe
„Gazeta Wyborcza” zamazuje na zdjęciach „reklamowe szmaty” w Warszawie, czytelnicy wytykają obłudę ws. AMS
„Gazeta Wyborcza” zamazuje na zdjęciach „reklamowe szmaty” w Warszawie, czytelnicy wytykają obłudę ws. AMS
17 tys. mniej nośników reklamy zewnętrznej. Najwięcej w Warszawie oraz w ofercie AMS i Ströera
„Gazeta Wyborcza” zarabia więcej ze sprzedaży niż reklam, to już tylko 20 proc. wpływów Agory (analiza)
„Gazeta Wyborcza” zarabia więcej ze sprzedaży niż reklam, to już tylko 20 proc. wpływów Agory (analiza)