Anna Bilińska: z ClearSense Polska do IPG Mediabrands Social

Anna Bilińska zaczęła prace jako social media specialist w zespole Mediabrands Social (należącym do grupy IPG Mediabrands). Poprzednio pracowała w agencji ClearSense Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Bilińska: z ClearSense Polska do IPG Mediabrands Social
Anna Bilińska

W IPG Mediabrands Social Anna Bilińska zespół w tworzeniu treści dla  marek z branży FMCG, realizuje projekty z udziałem influencerów oraz zajmuje się realizowaniem i optymalizowaniem kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie.

Poprzednio przez dwa lara pracowała w agencji ClearSense Polska. Odpowiadała tam za obsługę kluczowych klientów w zakresie content marketingu oraz realizowanie kampanii reklamowych na Facebooku.

W branżą social media marketingu Bilińska jest związana od pięciu lat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"