Marka podkreśla w kampanii, że biżuteria nie jest dodatkiem – jest bohaterką codzienności. "Tworzy relacje z osobą, która ją nosi – towarzyszy, słucha, podkreśla osobowość. Może motywować, wzmacniać, dodawać odwagi. Może przypominać o ważnych osobach i momentach albo wspierać w trudnych chwilach i szeptać do ucha: "dasz radę!" - przekonuje.
Anna Lewandowska wystąpiła w sesji zdjęciowej oraz serii krótkich filmów promujących nową komunikację Yes.

– Po pierwsze teraz w centrum stawiamy naszą biżuterię i to jej oddajemy głos. Dosłownie. Po drugie – bardzo się cieszymy, że to właśnie Anna Lewandowska została twarzą tej zmiany. Jej osobowość i łączenie wielu kobiecych ról świetnie pasuje do naszej marki. Dlaczego właśnie Ania Lewandowska? Bo jej energia, autentyczność i sposób, w jaki łączy różne role – kobiety, mamy, przedsiębiorczyni, trenerki i mentorki – idealnie oddają to, co Yes chce dziś pokazać. Biżuteria nie jest tłem, tylko towarzyszką w codzienności – mówi Justyna Lach, dyrektorka marketingu Yes Biżuteria.
Wezwanie do zmian
Nowe hasło marki "Oh YES!" ma być wezwaniem do tego, by realizować swoje pasje, spełniać marzenia, sięgać po więcej i nosić to, na co ma się ochotę.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada Agencja Przestrzeń we współpracy z marką Yes, za opiekę kreatywną - agencja Digital Curators. Produkcją reklam zajęło się F25, autorem zdjęć jest Marcin Kempski.

W ostatnich latach markę Yes promowała seria reklam pod parasolem komunikacyjnym "Jestem kobietą". W roku debiutu tego hasła w 2021 roku spot wywołał dyskusję, ponieważ pokazano w nim całujące się kobiety, przez co emisji odmówiła TVP. Za koncepcję kreatywną odpowiadała agencja 180heartbeats Jung v. Matt.
W 2024 roku Yes postawiło na reklamy z Aleksandrą i Michałem Żebrowskimi.
Anna Lewandowska przez kilka ostatnich lat była jedną z ambasadorek reklamowych konkurenta Yes, marki jubilerskiej Apart. Z Julią Wieniawą i Małgorzatą Sochą występowały w bożonarodzeniowych spotach brandu.










