W sezonie jesienno-zimowym marka Answear chce pokazać w humorystyczny i nieco abstrakcyjny sposób stylizacje, które można skomponować z produktów dostępnych w ich sklepie online. W jesiennej odsłonie kampanii przewija się motyw wielkiego grzyba, niecodziennego wyjścia do lasu, czy gry w bilard z pomocą kijków narciarskich. Dodatkowo w ramach kampanii został przygotowany spot promujący ofertę Magic Black Friday na Answear.

Lifespiracje pokazane w spotach korespondują ze strategią komunikacji marki Answear.com, udowadniając że “lifespiration starts here, on answear.com”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/answear-wyniki-finansowe-2022-rok-notuje-poprawe-na-rynku-ukrainskim-ponad-20-mln-zl-ebitda-w-pierwszym-polroczu-2022r ##
Międzynarodowa kampania Answear

Kampania obejmuje billboardy sponsorskie emitowane w telewizji na 10 europejskich rynkach (m.in. Polska, Rumunia, Czechy, Grecja, Cypr, Węgry), kampanię Digital Video na 11 rynkach, oraz wykorzystanie nośników DOOH w największych miastach Polski, Chorwacji i Słowenii.
Za koncepcje kreatywne spotów odpowiada Feeders Agency. Produkcja została zrealizowana przez Warsaw Production z reżyserką Dominiką Podczaską. Postprodukcję obrazu i dźwięku zrealizowało studio Locomotive.











