Archiwum z dnia 2014.09.17
- 07:00 DTZ: Ścieżka i preferencje zakupowe kobiet w centrach handlowych
- 07:15 Zarządzanie zasobami ludzkimi
- 07:23 Jakie są oblicza publicznych emisji obligacji
- 08:21 Pitera Communications wypromuje program „Jeżdżę z głową”
- 09:13 Duże firmy stawiają na bonusy pozapłacowe dla pracowników
- 09:15 BNP Paribas Real Estate dla firmy No Limit
- 09:24 OFE nie poprawią niskiej płynności rynku, tylko zwiększą popyt na obligacje korporacyjne
- 09:30 Innowacja do kwadratu – internetowe szkolenie o Systemie BEZOKAPOWYM Galeco
- 09:59 Rośnie wiedza o udzielaniu pierwszej pomocy, ale Polacy wciąż są głównie biernymi świadkami wypadków
- 10:06 Marcin Roszkowski: TVP oszczędza, przez co kilka milionów Polaków straci dostęp do jej kanałów
- 10:14 Nowa odsłona Komandora
- 10:30 „Przymierz, to nic nie kosztuje” - Zalando.pl reklamuje nowe opakowania (wideo)
- 10:38 AT&T Drive Studio i Ericsson publikują wyniki badań nad sprzedażą pojazdów wyposażonych w systemy łącznośći
- 10:53 Mariusz Grendowicza odwołany z Polskich Inwestycji Rozwojowych. "Nowy prezes musi zwiększyć elastyczność i szybkość finansowania"
- 10:56 K. Michelle pokazała "Love 'Em All"
- 10:59 Zostań Malarzem Roku Dekoral 2014
- 11:05 "The Way" - nowa płyta Buzzcocks. Promują ją "It's Not You"
- 11:16 Virgin Mobile Polska postawił na On Board PR
- 11:23 Najwyższa jakość w korzystnej cenie!
- 11:26 Dlaczego warto spłacać długi?
- 11:30 Polski rynek produktów dla dzieci wart 8,7 mld zł
- 11:50 Sharp na kongresie Cloud Solutions Summit 2014
- 11:55 Emil Pawłowski: Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru
- 12:14 Ruszyła V edycja programu edukacyjnego „Żyj smacznie i zdrowo” marki WINIARY
- 12:17 Judd Apatow przygotowuje serial "Love" dla Netfliksa
- 12:30 Trójka wyprzedziła Radio Piekary w Aglomeracji Śląskiej, Radio Fest ostro do góry
- 12:52 Value Media promuje Showroom.pl w Google
- 12:56 #jedzjablka z Generali
- 13:00 E-pieniądze: dzięki nowoczesnej technologii kontrolowanie finansów staje się przyjemnością, a nie obowiązkiem
- 13:00 Światła, kamera, akcja – czy warto inwestować w video marketing?
- 13:53 Duże firmy inwestują w bonusy pozapłacowe dla pracowników
- 13:56 Marketing mix zautomatyzowany: produkt i cena
- 13:58 Do grona najemców poznańskiej Galerii Dębiec dołączył KiK
- 14:14 Kosmetyki No.36 TOP MARKĄ 2014!
- 14:14 Skyscanner: Europejczycy chcą darmowego Wi-Fi na lotniskach
- 14:39 GAVDI Polska otwiera oddział na Śląsku i powiększa zespół konsultantów
- 14:59 Finanse na szóstkę!
- 15:15 Więcej połączeń Emirates i Jetstar dzięki rozszerzeniu umowy codeshare
- 15:22 Poczta Polska: wkrótce neoznaczek rejestrowany
- 15:36 Piotrków Trybunalski nabierze kolorów z Dulux Let’s Colour
- 16:01 Produkcja spadła po raz pierwszy od 16 miesięcy
- 16:16 Pracodawcy RP powołali do życia Platformę Farmaceutyczną
- 16:27 Jak rekrutować to tylko w Trójmieście. Stu wysoko wyspecjalizowanych specjalistów ICT w 4 miesiące.
- 16:30 SanDisk: nowe karty pamięci microSD UHS-I zgodne z 4K
- 16:37 Startuje kampania sprzedażowa notebooków ASUS serii G, łącząca Rich media z działaniami performance
- 16:48 NEO PARTNER - NEO24.PL, największy e-sklep w Polsce, wprowadza program partnerski
- 16:52 Nazwa.pl liderem rynku w obsłudze abonentów domeny .pl
- 17:00 RT-AC87U - nowy router od Asusa w Polsce za 899 zł
- 17:03 Thunder 340W - pierwszy smartfon z Windows Phone 8.1 od Kazam
- 17:11 Nierdzewne pokrętła GN 5345 do aplikacji o wysokich wym
- 17:19 "Big Fat Lie" - nowa płyta Nicole Scherzinger. Premiera 20 października
- 17:28 Stopy procentowe spadną o 25 czy 50 punktów? "RPP będzie dyskutować o skali obniżki"
- 17:30 Axellus wybrał w przetargu Universal McCann
- 17:31 Startuje kampania sprzedażowa notebooków ASUS serii G
- 17:49 Metallica wyda 27 koncertowych płyt
- 18:00 Samsung z Kristen Bell reklamuje Galaxy Tab S (wideo)
- 18:10 CityTab Lite 7,85” 3G GPS i CityTab Lite 10” 3G GPS - nowe tablety od Colorovo za 399 zł
- 18:20 30 września Microsoft zaprezentuje Windows 9 (wideo)
- 18:30 Aleksandra Pezda prowadzącą audycji „Wieczór Radia TOK FM”
- 18:30 Paul Simon i Sting zagrają 13 marca w Krakowie
- 18:50 Beyoncé i Jay Z nagrają razem płytę
- 19:00 Prezesi i inwestorzy zachęcają do czytania „Parkietu”
- 19:06 APS SA z ofertą dla energetyki na Energetab 2014
- 19:10 Prezydent RP Bronisław Komorowski gościem specjalnym Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku
- 19:40 K2 z 10 mln zł za udziały w Audiotece i poniżej 100 mln zł wpływów
- 19:52 Polską gospodarkę czeka recesja? "Słaby sierpień w przemyśle źle wróży wzrostowi PKB"
- 20:00 „Studio Teatralne Dwójki” znów w TVP2. „(A)pollonia” Warlikowskiego pierwsza premierą
- 20:10 Pepsi dziękuje za „Wyzwanie smaku” (wideo)
- 20:20 Dysk WP: 5 GB darmowego miejsca na pliki
- 20:25 „Świat Wiedzy” liderem pism popularnonaukowych, „Newsweek Historia” na czele historycznych
- 20:30 Podkarpackie reklamuje się „po naszej myśli” (wideo)
- 20:40 „Come and See” - średniowieczny futbol i jelenie w mieście reklamują Canon (wideo)
- 20:55 Burda wydaje magazyn „Claudia Apetyt”
- 20:59 Nowy serial „Transparent” we wrześniu w Amazonie
- 20:59 Ruszył e-sąd arbitrażowy Lewiatana
- 21:02 Amazon wydaje najwięcej na reklamę w Google (top 25)
- 21:03 „Liberation” oraz „Le Monde” tną koszty i zwalniają
- 21:04 Dziennikarz Polskiego Radia reklamuje „kujawsko-pomorskie menu kulturalne” (wideo)
- 21:25 TVN stworzył portal Veedo.pl. Da możliwość zarabiania twórcom internetowym
- 21:30 Magazyn „Dobre Wnętrze” z nowym layoutem
- 21:40 „Perfekcyjna pani domu” zyskała widzów. TVN liderem rynku
- 21:45 YouTube udostępni na smartfonach filmy w trybie offline
- 21:50 Polsat kontra TVP: niekompetencja i nieskuteczność Telewizji Polskiej. “To manipulacja”
- 21:55 Nowe gatunki muzyczne i nacisk na interakcję ze słuchaczami w nowej ramówce Czwórki
- 22:00 „Fakt” powiększa przewagę nad „Gazetą Wyborczą” (raport o czytelnictwie dzienników)
- 22:09 “Top model” z mężczyznami pokonuje konkurencję, widownia cały czas rośnie
- 23:00 Wirtualna Polska, Allegro i Onet przechodzą na nowe odsłony w Megapanelu. Interia niezadowolona
- 23:21 Franek i duch drzewa – książka dla dzieci z ekologicznym przesłaniem
- 23:39 Blisko 100 tys. osób kupiło dostęp do mundialu w kablówkach