Archiwum z dnia 2016.04.18
- 02:12 Konkret PR wypromuje Warsaw Trade Tower
- 08:00 Niebawem EURO 2016. Poznaj drogę Polaków do tryumfu.
- 08:15 Grójecka Offices: trwa budowa naziemnych kondygnacji
- 09:20 Jaki pies taka kupa
- 09:52 Michał Cessanis z „NG Traveler” napisał „Opowieści z pięciu stron świata”
- 10:01 Pierwszy odtwarzacz Blu-ray Ultra HD firmy Samsung
- 10:08 Coccodrillo wyda 13 mln zł na inwestycje w 2016 roku. Czas na obuwie i biżuterię
- 10:11 Zmiana strony logowania dla klientów korporacyjnych ING
- 10:29 Centrum konferencyjne w budynku GreenWings Offices przygotowało promocyjną ofertę wynajmu powierzchni konferencyjnych
- 11:02 NEONET otwiera nowe sklepy w Łomży i Dęblinie
- 11:15 Nowy koncept supermarketu Carrefour powstanie w Centrum Handlowym Wroclavia
- 12:28 GoldenSubmarine pracuje dla Maggi w internecie
- 12:29 Długie weekendy majowe z Groupon
- 12:39 Bydgoszcz i Włocławek najlepsze w kujawsko-pomorskim finale Energa Basket Cup
- 12:45 W najbliższych dwóch latach powstanie w Europie 9,1 mln m kw. powierzchni w centrach handlowych
- 13:01 Młodzi ludzie wybierają pracodawców, którzy wyznają podobne wartości
- 13:18 E-biznes – zalety obecności w sieci www
- 13:22 Buzz dla Werther's Original
- 13:49 Więcej niż szkło - wiele funkcji szyb MS więcej niż OKNA
- 14:04 SGGW wybrała władze rektorskie na kadencję 2016–2020
- 14:50 Światowy Dzień Głosu
- 14:51 "Gypsy" nowym serialem Netfliksa. Naomi Watts terapeutką
- 14:53 Stypendia dla dzieci poszkodowanych i poległych strażaków
- 15:07 Szkło ognioochronne - wysoka jakość musi kosztować
- 15:10 Kaspersky Lab prezentuje specjalistyczne rozwiązanie cyberbezpieczeństwa dla systemów przemysłowych
- 15:22 Zarządco, pamiętaj o ogrodach
- 15:33 Wściekle ostry burger w czerwonej bułce od Burger King
- 15:56 Wawa Taxi stawia na samochody marek premium
- 16:31 Ewa Bugdoł rozpoczęła sezon w Teksasie
- 17:22 „Bądź całym sercem w Rio 2016!” - Visa promuje się przed igrzyskami (wideo)
- 17:34 Drugi sezon serialu "Mr. Robot" (wideo)
- 18:32 "Księga dżungli" podbija kina
- 19:00 Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski
- 19:00 Janusz Jankowiak: duża nieufność zagranicznych inwestorów do polskich banków
- 19:08 Aplikacja mobilna Onetu w nowej wersji z innym wyglądem, większą personalizacją i wideo na żywo
- 19:21 WebTalk wypromuje skutery Piaggio i Vespa w social media
- 19:49 Na brexicie zyska głównie dolar
- 19:59 Axl Rose wokalistą AC/DC. „Koncerty w Europie i USA”
- 20:55 Kowalska i Górnicka dołączają do Solski Burson-Marsteller, Miłowski awansuje
- 21:00 Kiełbasy Morlińskie reklamowane jako bohaterowie kina akcji (wideo)
- 21:11 Jak przekształcić działalność gospodarczą w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
- 21:21 „Zawsze coś dobrego pod ręką!” w kampanii Spichlerza Rusieckiego (wideo)
- 21:44 Ewa Broniszewska dołącza do agencji MJCC
- 21:45 Paweł Sikora został PR managerem w Zakładach Mięsnych Henryk Kania
- 21:50 ProCreation z Małgorzatą Celarek jako agencja marketingu zintegrowanego VanLeif
- 21:55 Wszystkie miesięczniki podróżnicze na minusie, najwięcej stracił „Voyage”
- 21:58 Gala „Fryderyków 2016” w TVP2 i PR II. Prowadzącymi Tomasz Kammel i Marita Albán Juárez
- 22:00 Wprowadzenie składki audiowizualnej konieczne, ale utrzymanie reklam w TVP i PR może zachwiać rynkiem (opinie)
- 22:01 Anna Dereszowska promuje depilatory Philips Lumea (wideo)
- 22:05 Emil Pawłowski: Co dalej z ad blockami? Krótka historia chciwości reklamowej
- 22:07 Paweł Kocon kieruje biurem komunikacji Agencji Rynku Rolnego
- 22:08 Idea Bank przekonuje w reklamach, że zamiast chałturzyć lepiej skupić się na własnym biznesie (wideo)
- 22:09 RDC wróci do nazwy Radio dla Ciebie? Na razie tylko w badaniach
- 22:10 Jacek Kurski: komentarze przed „Idą” obowiązkiem TVP, Torbicka ocenzurowała reżysera „Historii Roja”
- 22:11 Anna Lewandowska i Mateusz Borek w kampanii BZ WBK na Euro 2016
- 22:12 Marta Żmuda-Trzebiatowska reklamuje soki Roko Premium (wideo)
- 22:17 Maciej Sojka odszedł z Google, nowi menedżerowie ds. współpracy partnerskiej YouTube’a
- 22:18 TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, najwięcej stracił TLC
- 22:19 W maju w TVN najdroższe reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”
- 22:21 Finał Ligi Mistrzów i „M jak miłość” najdroższe w majowym cenniku reklamowym TVP
- 22:24 Grażyna Torbicka pierwszą polską ambasadorką reklamową L’Oréal Paris
- 22:25 Mariusz Kowalewski odchodzi z tygodnika „Wprost”
- 22:27 Radio Medium Publiczne nadaje na żywo. „Komentarz do wydarzeń i audycje autorskie”
- 22:34 Nadchodzi trzeci sezon serialu "Dom grozy". „Świat pogrąży się w ciemności”
- 22:35 Konkurs Eurowizji w TVP1, TVP Polonia i TVP HD (plan transmisji)
- 22:40 „Sprawa dla reportera” zyskała widzów, TVP1 liderem pasma
- 22:45 Członkowie rad nadzorczych TVN i ATM wpłacali na kampanię wyborczą Nowoczesnej
- 22:50 Telewizja Polska chciałaby praw do transmisji kilku meczów Euro 2016. Co na to Polsat?
- 22:55 Druga edycja Polsat SuperHit Festiwal pod koniec maja. Na scenie Celińska, Wyszkoni, Piaseczny i Sarsa
- 23:00 „Kocham Cię, Polsko” wróci za rok? „Decyzja jesienią”
- 23:05 Amatorski sport a dieta – co warto wiedzieć?
- 23:10 Piotr Kraśko zadebiutował w „Dzień dobry TVN”. Poprowadzi też „Fakty z zagranicy”
- 23:15 Wielowieyska i Wroński podzieleni ws. krytykowanego tekstu „Gazety Wyborczej” o parze prezydenckiej
- 23:44 Twitter nie przynosi wydawcom dużego ruchu, ale jest ważny w kontaktach z czytelnikami i jako źródło informacji
- 23:55 TVN stawia na produkcję do internetu. Rusza TVN Emotion Studio