Archiwum z dnia 2018.06.21
- 01:50 Nielsen: 11,1 mln widzów meczu Polska-Senegal w TVP1 i TVP Sport
- 07:20 Tailor Made PR rozbudowuje dział social media
- 09:48 Asta-Net reklamuje się w stylu propagandy PRL-owskiej
- 10:18 Stanusch Technologies klientem inPlus Media
- 10:38 Serial „Kobra - oddział specjalny 20” w 13 Ulica
- 11:34 Filigranowy dron od GOCLEVER – SKY BEETLE
- 12:14 Ćwiczenia dla zdrowych i zgrabnych nóg – jak poprawić krążenie?
- 12:24 Krakus w nowej kampanii "rozkręca grilla" (wideo)
- 12:35 70% umów zawieranych przez partnerów handlowych – Sieć Partnerska SaldeoSMART obchodziła swoje 4. urodziny
- 13:01 Kultowe smaki w zmrożonej formie - Lody Oranżada Hellena, Grześki i Jeżyki!
- 13:53 Do zgarnięcia 5 tys. zł podczas IV RAFAKO Półmaraton Racibórz
- 14:00 Coraz więcej ataków przez szyfrowane łącza internetowe
- 14:46 Craig Buchholz chief communication officerem w Procter&Gamble
- 15:07 Letnie menu z nowością od Jana Niezbędnego
- 15:22 Pralka dla sportowców – tylko z trybem sportowym?
- 15:32 Rezultaty przerosły oczekiwania: w akcji klasy IIa1 zebrano 900 kg karmy dla zwierząt z raciborskiego schroniska
- 16:43 Premiera nowej odsłony Beauty Street by Douglas w Warszawie
- 17:01 Plush z nową ofertą internetu za 25 zł lub 30 zł
- 17:14 eBay z nową stroną główną na urządzenia mobilne
- 17:15 Zmiany dla czystości powietrza
- 17:21 Maspex otwiera w zakładzie Tymbark w Olsztynku nowoczesny kompleks produkcyjno–logistyczny o wartości 170 mln zł
- 17:27 Rola kapitału ludzkiego jako podstawy rozwoju społeczno-ekonomicznego państwa
- 19:15 Cube Group z narzędziem e-marketingowym od Ingenious Technologies
- 19:40 Sotrender rozwija zespoły IT oraz data science
- 21:33 6 lipca premiera filmu "Whitney". Zobacz zwiastun filmu
- 22:00 „Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” liderami w I kwartale
- 22:00 Nowy serial „Kidding” w HBO GO
- 22:01 Sportowefakty.wp.pl w czasie mundialu wyprzedzają Sport.onet.pl, Sport.tvp.pl przyciąga najbardziej (TOP10)
- 22:10 Pierwsze zawiadomienie do prokuratury w sprawie zatrucia bakterią salmonelli w Green Caffè Nero. Firma odpowiada
- 22:16 Włodzimierz Schmidt członkiem Europejskiego Sojuszu na rzecz Sztucznej Inteligencji przy Komisji Europejskiej
- 22:19 125 mln urządzeń wearables zostanie sprzedanych w 2018 r.. Na rynku smartwatch liderem Apple
- 22:22 Polska Izba Mleka planuje kampanię „Prawda o mleku”
- 22:22 Anita Nowak w Neon Shake Advertising
- 22:24 TVP Info pomyliło na Twitterze Jacka z Jarosławem Kurskim
- 22:25 Ben Daniels zagra w serialu "The Crown"
- 22:26 RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Eska wyprzedziła Trójkę
- 22:30 Serwis MSN zmienia się w Microsoft News, aby dostarczać sprawdzone i lepiej dobrane wiadomości
- 22:31 Uzależnienie od gier zaburzeniem psychicznym? Ekspert: mamy za mało danych
- 22:31 Polska chce wspólnego unijnego podejścia w sprawie budowy sieci 5G
- 22:32 Endemol Shine poszukuje kupca, chce uzyskać 4 mld dolarów ze sprzedaży
- 22:33 ZPR Media wyprodukuje spoty dla kancelarii prezydenta Andrzeja Dudy
- 22:35 Ponad 40 proc. Polaków nie ufa kryptowalutom
- 22:35 Instagram z miliardem użytkowników
- 22:35 Mobilne studio Radia Złote Przeboje z trasą po całej Polsce. W poranki skecze „Igor Kwiatkowski All Excuse Me”
- 22:36 Disney przebija ofertę Comcasta, chce zapłacić za Foxa ponad 71 mld dolarów
- 22:37 Bank Polskiej Spółdzielczości wybiera dom mediowy
- 22:38 Polo TV na czele kanałów muzycznych, Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV
- 22:39 Największą wartością influencerów jest ich autentyczność i osobowość (relacja z Cannes Lions Festival)
- 22:39 "Egypt Station" - nowy album Paula McCartneya
- 22:40 W czasie przerw reklamowych masowo korzystamy ze smartfonów
- 22:41 Polscy piłkarze dziękują kibicom w spersonalizowanych spotach od Lotosu (wideo)
- 22:42 Karol Modzelewski w porannym paśmie RMF FM „Wstawaj szkoda lata”. Ewelina Sieńko pogodynką
- 22:42 Wielkie sklepy zmieniają przyzwyczajenia zakupowe Polaków
- 22:43 Pracownicy produkcji Netflixa nie mogą patrzeć się na siebie dłużej niż 5 sekund
- 22:44 Media publiczne na Łotwie bez reklam od 2021 roku
- 22:46 Honor zapowiada na polskim rynku smartfony Honor Play, 7S, 7A i 7C. „Chcemy być w pierwszej piątce dostawców”
- 22:48 "Warsaw Shore 9" hitem MTV Polska. "Format osiągnął status kultowego"
- 22:48 Magna: Rynek reklamowy w Polsce wzrośnie w tym roku do 10,3 mld zł
- 22:48 Google współpracuje z Huawei. Senatorowie USA piszą list, bo mają wątpliwości
- 22:50 Maria Mackiewicz-Pereira przeszła z kancelarii premiera do Ministerstwa Środowiska
- 22:51 184 tys. widzów „Skandalistów”. Hitem wróżbita Maciej Skrzątek
- 22:51 „Robota na weekend” od 29 lipca w Nowa TV. Poprowadzą Anna Drozd i Beata Łańcuchowska
- 22:54 Agencja Bridge żąda od „Gazety Wyborczej” sprostowania informacji o lobbingu na rzecz GetBack
- 22:55 Rafał Wolnomiejski po kilkunastu latach pracy odchodzi z GroupM
- 22:55 Facebook testuje płatny dostęp do zamkniętych grup
- 22:57 Radio Wnet chce nadawać w Warszawie i Krakowie. „Szykujemy się od kilku miesięcy”
- 22:58 Publicysta Krzysztof Wołodźko oskarżony o molestowanie. „Przeprosiłem prywatnie, a temat upubliczniono po naciskach”
- 23:00 66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, 15 mln zł przy meczu Polaków
- 23:05 Komisja Prawna PE poparła dyrektywę o podatku od linków i filtrowaniu treści. „Nowe przepisy będą skrajnie destruktywne”
- 23:11 Trzy Lwy dla Ogilvy Poland za akcję „Ostatnie drzewo” i kolejne 13 nominacji. Na shortlistach też FCB Bridge2Fun i Grey Group Poland
- 23:44 Agora wypłaci 23,3 mln zł dywidendy, zarząd powołany na kolejną kadencję
- 23:59 Zarobki w polskiej reklamie wzrosły o 6 proc. 13 tys. zł dla account directora (raport)