Archiwum z dnia 2018.06.22
- 02:15 Polska zmierzy się z Kolumbią w meczu o wszystko. Gdzie oglądać transmisję?
- 11:39 XXIX audyt żywności. Marka Kujawski zmierza po kolejne znaki „Doceń polskie”
- 14:11 Grupa OKNOPLAST otwiera nowy biurowiec oraz showroom pod Krakowem
- 14:18 MediaMarkt nagradza za dobre wyniki w nauce
- 15:59 Syfon wannowy napełniający - nowość w ofercie Deante
- 16:41 Alior Bank wyróżniony za najlepszą obsługę klienta w oddziałach
- 17:13 BANCOVO. rozdaje klientom prezenty na wakacje
- 19:19 Dzień z serią "Ocean's" na kanale TNT
- 21:00 Nokia 6.1 i Nokia 7 Plus reklamowane jako „smartfony, na których możesz polegać” (wideo)
- 21:33 BBC pokaże Wimbledon w streamingu w jakości 4K HDR
- 21:42 „Fundusz Wczasów Pogodowych”, „Wakacje z gwiazdami”, „Pogodni panowie” w Radio Pogoda
- 21:50 Ruszyła rekrutacja influencerów do "Turystycznych mistrzostw blogerów"
- 22:00 Poprawa jakości powietrza w polskich miastach wymaga innowacyjności
- 22:01 Szefa Intela Brian Krzanich odchodzi z powodu związku z pracownikiem firmy
- 22:02 T-Mobile oferuje internet domowy z konsolą Playstation 4 i grą „Fifa 18” w cenach 89 i 105 zł miesięcznie
- 22:03 Youtuberzy z kanału emce kwadrat w kampanii PZU na temat udzielania pierwszej pomocy
- 22:05 Panika i nieopanowany strach z powodu utraty smartfona w nowej reklamie Orange (wideo)
- 22:08 „Mega Hit” i „XI Płocka Noc Kabaretowa” najdroższe w cenniku Polsatu na lipiec
- 22:09 PA Nova zmienia logo i markę na Panova
- 22:09 Lody kojarzą się Polakom z latem i wakacjami. Ulubiony smak - śmietankowy
- 22:09 Florence and The Machine pokazali "Big God"
- 22:09 Polska coraz popularniejsza wśród zagranicznych turystów. Wrocław, Gdańsk i Kraków stają się konkurencją dla Mediolanu czy Paryża
- 22:11 Historia jednego zegarka w urodzinowym filmie Atlantic
- 22:11 Netia: wakacyjna oferta ze 100 GB bonusu
- 22:15 Nowe działy i layout w odświeżonym wydaniu miesięcznika „Focus”
- 22:16 Rock Radio z letnią ramówką od 25 czerwca. Piotr Kędzierski, Łukasz Ciechański i Adam Wajrak wśród prezenterów
- 22:18 Bartosz Kuckowski awansował na dyrektora zarządzającego Mind
- 22:18 MTV zapowiada kreskówkę "Daria & Jodie", reality show "The Real World" i "Aeon Flux"
- 22:22 Noel Gallagher i Mount Kimbie wystąpią na Open'er Festival 2018
- 22:22 Rak prostaty jednym z najczęstszych powodów śmierci u mężczyzn
- 22:23 Serwisy o nowych technologiach w Polsce tak samo przyciągają kobiety jak mężczyzn
- 22:24 Hakerzy atakują serwery nazwa.pl, firma odpiera atak dzięki dodatkowym klastrom serwerów
- 22:25 Media Strategy Warsaw zajmie się audytem mediowym dla PKP Intercity
- 22:28 Robert Lidke za Piotr Zajdla redaktorem naczelnym aleBank.pl
- 22:28 Agnieszka Michalska została nową szefową TVN Style. Zastąpiła Joannę Tylman
- 22:30 Można kontrolować działanie robotów za pomocą fal mózgowych
- 22:30 Stacje Lukoil zmieniają nazwę na AMIC Energy
- 22:30 Drag Queens w strojach z zasłon prysznicowych i żyrandoli w kampanii IKEA
- 22:31 Prokurator w stanie spoczynku upomniana za pisanie artykułów do „Rzeczpospolitej” bez zgody przełożonych
- 22:32 Potrącani piesi jak zombie w kampanii Tramwajów Warszawskich
- 22:34 Burger King oferował darmowe burgery dla kobiet, które zajdą w ciążę z piłkarzami. Teraz przeprasza za promocję
- 22:35 „Ozark 2” od 31 sierpnia w Netflixie (wideo)
- 22:36 Play rozbudowuje własną infrastrukturę, ma 6 tysięcy nadajników
- 22:37 Netflix pokaże koreański serial "Mr. Sunshine"
- 22:38 Jacek Gmoch podaje strategię zamawiania w reklamie nowej aplikacji mobilnej Pizzy Hut (wideo)
- 22:39 FlixBus Polska: 2 mln pasażerów w br., będzie nowa siatka połączeń
- 22:41 Bajki Tomasza Sakiewicza w weekendowym dodatku „Gazety Polskiej Codziennie”
- 22:41 Netia ostrzega klientów przed oszustami wyłudzającymi numery kart płatniczych. "Nie prosimy o takie dane"
- 22:42 „Pieniądz nie śpi” - nowy magazyn o finansach w radiowej Jedynce
- 22:43 Instagram uruchamia aplikację IGTV, chce przyciągnąć do siebie odbiorców YouTube’a
- 22:46 Katarzyna Zielonka po roku odeszła z biura reklamy Grupy naTemat
- 22:47 Koniec muzycznego kanału Viva - po 25 latach
- 22:47 98 tysięcy aplikacji zakupowych w sklepie Google Play, OLX liderem zasięgu
- 22:48 Magda Gessler promuje wodę mineralną Ostromecko
- 22:49 Olga Kalicka i Karol Niecikowski poprowadzą „World of Dance” w Polsacie
- 22:50 „Moje piękno, moja historia” - Polki o akceptacji swojego wyglądu w kampanii Dove (wideo)
- 22:52 Facebook zapowiada nowe sposoby walki z fake newsami, w Polsce brak partnerów
- 22:54 Zagraniczni influencerzy promują Polskę w kampanii #VisitPoland
- 22:57 Sprzedaż „Sieci” spadła o 32 proc., „Tygodnik Powszechny” zyskał najwięcej
- 22:57 „Plagi Breslau” Patryka Vegi w grudniu na platformie Showmax. Kożuchowska i Widawska w głównych rolach
- 23:00 TVP zarobiła na mundialu, blisko 70 mln zł przychodów z reklam i stref kibica. „Sprzedawaliśmy spoty wg cennika”
- 23:00 Agata Młynarska twarzą TVN Style. „Będzie wspierać nowe projekty programowe i biznesowe”
- 23:04 Rzecznik PZPN-u o konferencjach prasowych bez czołowych piłkarzy: tak ustalamy obsadę, by ich nie nadwyrężać
- 23:05 KRRiT zaczyna kolejny dialog techniczny dot. badania oglądalności i słuchalności mediów
- 23:33 Telewizja Polsat uruchomi trzy nowe kanały: Polsat Rodzina, Polsat Games i smart DOM
- 23:44 10 kolejnych nagród w Cannes dla agencji Ogilvy za kampanię na rzecz Puszczy Białowieskiej