Zagraniczni influencerzy promują Polskę w kampanii #VisitPoland

Ruszyła kampania influencer marketingowa #VisitPoland, promująca nasz kraj jako atrakcyjny turystycznie cel podróży. Akcję przygotowały Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, ze wsparciem technologicznym Google Polska. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, planowany budżet na działania ma zamknąć się w granicach 800 tys. zł.

Justyna Dąbrowska
Justyna Dąbrowska
Udostępnij artykuł:
Zagraniczni influencerzy promują Polskę w kampanii #VisitPoland
Konferencja inaugurująca akcję #VisitPoland

W kampanię #VisitPoland zaangażowano ośmiu zagranicznych twórców internetowych, którzy łącznie docierają do co najmniej 11 mln internautów.

Na liście zaproszonych do Polski influencerów znaleźli się: Louis Cole z Wielkiej Brytanii (kanał FunForLouis), Alan Estrada z Meksyku (Alanxelmundo), Kanadyjczyk Christian LeBlanc (Lost LeBlanc), bracia Marko i Alex Ayling z Nowej Zelandii (Vagabrothers), Hiszpan Pau Clavero (Clavero), Conner Sullivan z USA i mieszkająca w Tokio Angela An (InternationallyMe). Część filmów została już opublikowana, kolejne będą trafiać do sieci do końca września br.

 

Promocja na 100-lecie odzyskania niepodległości

Projekt wpisuje się w strategię obchodów 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości.

- Cieszę się, że w rządzie jest wiele pomysłów na to, jak realizować inicjatywy tak, by dotrzeć do młodych osób, które bardzo często korzystają z internetu jako podstawowego źródła informacji - mówił w czasie inauguracji akcji Paweł Szefernaker, sekretarz stanu w MSWiA. - Mam nadzieję, że wielu Polaków będzie dumnych z tych materiałów, które się pojawią. Jest to przykład na to, jak niskim nakładem środków można we wspaniały sposób promować Polskę w sposób innowacyjny, na miarę XXI wieku - dodał Szefernaker.

-  Internet zmienia oblicze turystyki i promocji turystycznej. Polska Organizacja Turystyczna będzie nadal promowała Polskę jako kraj turystyczny, otwarty, gościnny. Zmieniają się narzędzia. Punkt ciężkości przesuwamy na internet. Ten projekt, realizowany w partnerstwie z Google Polska, jest jednym z kroków milowych. Nie boję się określenia, że zaproszeni twórcy [do #VisitPoland] to gwiazdy podróżniczego internetu, celebryci turystyczni - komentował Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pot-i-msz-beda-wspolnie-promowac-polske ##

Redakcja Wirtualnemedia.pl ustaliła, że Polska Organizacja Turystyczna na kampanię wyda od 700 do 800 tys. zł. #VisitPoland będzie wspierana kampanią digitalową, która w założeniu ma zwiększyć zasięg akcji o 5 mln internautów.

Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, każdy z influencerów był w Polsce od pięciu do czternastu dni. Ich dobór uzależniony był od wielkości danego kanału oraz jakości publikowanych na nim treści.

- Kierowaliśmy się dwoma rzeczami. Pierwsza to zasięgi, generowane głównie na YouTube, ale i w social mediach towarzyszących, jak Instagram i Facebook. Druga rzecz to jakość produkowanych materiałów. Zwracaliśmy uwagę przede wszystkim na artyzm - nie chcieliśmy materiałów, które byłyby robione na szybko. Zależy nam na pokazaniu historii pobytu tych osób, które przyjadą do Polski - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Akcja #VisitPoland potrwa do końca września tego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"