Archiwum z dnia 2018.09.10
- 06:27 Agnieszka Dejneka dyrektor zarządzającą Grupy Progres
- 10:09 Emilia Miksa odpowiada za komunikację w Aliganza Fashion Agency
- 10:12 Anna Siwińska: z Easy Hell do Papaya Films
- 11:46 Amerykańska rezydencja z panoramicznymi oknami Hi-Finity
- 12:39 Najczęstsze wypadki w kuchni – jak sobie z nimi radzić?
- 12:41 Drugi sezon „Magicznych magiimieczy” od 17 września w Cartoon Network
- 12:59 Vertigo Property Group nowym klientem Up&More
- 13:23 Sukces zrodzony z różnic
- 14:36 Darmowa księgowość online dla biznesu na zafirmowani.pl
- 14:43 Sposób FRoSTY na… krem z groszku z twistem!
- 16:40 6 na 10 Polaków korzysta z aplikacji programów lojalnościowych
- 18:05 Jesienne nowości Polsatu debiutują w Ipli, niektóre dostępne przedpremierowo
- 18:39 Aktorka z "Pułapki" i "Rojstu" będzie szkolić adeptów sztuki filmowej
- 19:23 Założycielka internetowej pracowni florystycznej w kampanii T-Mobile
- 19:27 Agencja 180heartbeats + Jung v Matt autorem opakowań dla Nike
- 19:35 Empik chce ustanowić rekord Polski w czytaniu książek
- 20:28 Jacek Spychała dyrektorem marketingu w Surge Cloud
- 21:09 Błażej Spychalski, Paweł Mucha i Krzysztof Szczerski będą reprezentować Andrzeja Dudę w mediach
- 21:52 eurobank odświeża wygląd swojego serwisu internetowego
- 22:00 BGŻ BNP Paribas wprowadza podpis elektroniczny do zawierania umów kredytowych
- 22:06 Natasza Urbańska ambasadorką marki butów Caprice
- 22:10 „Twoje miasto, twój wybór” - wydanie specjalne „Polityki” na wybory samorządowe
- 22:12 „Znaki”, „S.W.A.T. - jednostka specjalna” i „Okup 2” w październiku w AXN
- 22:17 Marcin Dobski szefem biura prasowego partii Wolność Janusza Korwin-Mikkego
- 22:20 Firmy boją się upominać o płatności z obawy przed utratą kontraktów
- 22:22 Ellen DeGeneres wraca do stand-upu. Jej show trafi na Netflixa
- 22:22 Rośnie liczba spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych
- 22:24 Orlen wprowadza na swoich stacjach ofertę dla wegan i wegetarian
- 22:26 Santander Consumer Bank Polska zmienia logo, by odróżnić się od Santander Bank Polska. Reklamuje to Justyna Kowalczyk
- 22:26 Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan w kampanii „Dołącz do rodziny New Balance” (wideo)
- 22:27 Orange z najszybszym internetem do oglądania Netflixa
- 22:28 Lidl w reklamach podkreśla, że zamawia do zagranicznych sklepów polską żywność (wideo)
- 22:29 Rusza przedsprzedaż smartfona Sony Xperia XZ3
- 22:29 Credit Agricole: mniejszy wzrost PKB Polski w tym i w 2019 roku
- 22:30 "Królowie stawiają Ty rządzisz" w kampanii Crunchips
- 22:31 Twitter wprowadza transmisje audio w serwisie i na platformie Periscope
- 22:32 Agnieszka Więdłocha twarzą akcji "Zmieniamy Łódzkie"
- 22:33 Michał Olbrychowski odszedł z Deloitte Polska, został szefem Cohn & Wolfe
- 22:33 Portal Noizz wydaje książkę kucharską
- 22:34 Katarzyna Kazior: z Frisco.pl do Żabka Polska
- 22:34 Wojciech Zdanowicz dołącza do zarządu AMS
- 22:34 Robert Pattinson i Mia Wasikowska w filmie "The Devil All the Time" składają zwierzęta w ofierze
- 22:35 Kamera w nowej Nokii dostanie 5 obiektywów dla lepszej jakości zdjęć
- 22:35 Money.pl przeprasza za tekst o majątku ojca Tadeusza Rydzyka
- 22:35 „Act For Food” w kampanii żywności w Carrefour (wideo)
- 22:35 Matthias Schoenaerts i Coline Firth w filmie „Kursk”
- 22:35 RMF FM liderem w Rzeszowie. Eska awansowała na podium
- 22:36 Kino Polska TV za 7,1 mln zł dokupiło 9 proc. akcji Stopklatki
- 22:36 Program lojalnościowy Family Karta w Cinema City
- 22:37 W 2019 roku Jack Ma zrezygnuje z kierowania Alibaba Group, zajmie się działalnością charytatywną
- 22:37 Mi Black Shark i iPad Pro najszybszymi urządzeniami sierpnia w rankingu AnTuTu
- 22:37 Marcin Mioduski: z Grey Group Poland do BBDO Warszawa
- 22:38 Wojciech Bojanowski: Ochrona źródła to fundament dziennikarstwa śledczego
- 22:38 Orange reklamuje internet stacjonarny Orange Światłowód z prędkością do 1 Gb/s (wideo)
- 22:39 "Wyprzedaż pieniędzy" z wampirami reklamuje eurobank
- 22:39 Prokurator od śledztwa w sprawie wpisu Gmyza o prezes SN przeniesiony do Grodziska tylko na 2 miesiące
- 22:39 Ryan Michelle Bathe zagra w serialu "Zmowa pierwszych żon"
- 22:40 1 na 4 Amerykanów skasowało aplikację FB z telefonu
- 22:40 KRRiT ogłosi przetarg na pilotaż badania założycielskiego dotyczącego pomiaru mediów i jego kontrolę
- 22:40 Złoty Lew w Wenecji dla Alfonso Cuarona za film "Roma". Sukces Netfliksa
- 22:40 „Szkoła dla elity” nowym serialem Netflixa (wideo)
- 22:41 Elon Musk pali publicznie marihuanę, dyrektorzy Tesli odchodzą, a akcje spółki tanieją na giełdzie o ponad 6 procent
- 22:41 Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Kobieta i Życie” najchętniej kupowana
- 22:41 Kacprzak, Wróblewski i Jankowski przepytają kandydatów w wyborach. WP.pl zaczyna „Wyborczy grill”
- 22:42 Eska i RMF MAXXX z największym udziałem młodych słuchaczy. Jedynka i Radio Maryja najpopularniejsze wśród osób starszych
- 22:42 "Zakonnica" podbija kina
- 22:43 Kamil Durczok o dziennikarstwie: Jesteśmy świadkami zupełnego upadku obyczajów
- 22:43 Zofia Kamińska i Zuzanna Fuksiewicz tworzą impresariat Gifted
- 22:43 Rafał Woś żegna się z „Polityką”. „Szukam nowej uczciwej pracy”
- 22:44 PKP Intercity szuka firmy, która będzie kupować dla niej reklamy full back
- 22:45 Agora wybiera biuro Projekt Praga do wykonania renowacji siedziby
- 22:46 38PR&Content Communication ze spadkiem zysku do 448 tys. zł i przychodów o 5,1 proc.
- 22:46 Łukasz Nowicki, bezpieczeństwo i płomień w kampanii reklamującej Santander Bank Polska (wideo)
- 22:47 Atak robotów w reklamie Total Quartz
- 22:48 Kluby „Gazety Polskiej”: kryzys Ruchu to efekt fatalnej prywatyzacji, państwo powinno dystrybuować prasę
- 22:49 Płaca minimalna wzrośnie do 2250 zł w 2019 roku
- 22:49 Wyborowa Pernod Ricard nawiązała współpracę z Hill+Knowlton Strategies
- 22:50 FremantleMedia Polska ze wzrostem wpływów do 42,5 mln zł i zysku do 2,7 mln zł
- 22:51 Nowy rzecznik Andrzeja Dudy wycofał się z wpisu o komunistycznych przodkach dziennikarzy. Węglarczyk: brakuje "przepraszam" za pomówienia
- 22:51 Wirtualna Polska szykuje jedno duże i kilka mniejszy przejęć, chce mieć 75 proc. wpływów z e-commerce
- 23:00 TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Telewizja Republika najbardziej w dół
- 23:03 Nike angażuje kontrowersyjnego sportowca do kampanii na 30-lecie claimu "Just Do It"
- 23:05 „Jaka to melodia?” z Norbim na razie ma mniej widzów niż z Janowskim
- 23:05 Burza po słowach dyrektor marketingu Reserved o "starych dobrych czasach, kiedy kobieta była kobietą"
- 23:05 Les Moonves, szef CBS odchodzi po oskarżeniach o molestowanie pracownic
- 23:11 Sąd otworzył przyspieszone postępowanie układowe wobec Ruchu
- 23:15 2,6 mln widzów pierwszego odcinka serialu „Pułapka”
- 23:33 Maciej Sojka (Showmax): Vega robi filmy kontrowersyjne, a ja mam dosyć sztampy
- 23:44 TVN ma 10 nowych projektów serialowych, m.in. serial o przeszczepach i sitcom „Polska 2050”