Archiwum z dnia 2018.09.24
- 12:56 Poradnik ogrodnika
- 13:26 PR Hub dla Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych także w social media
- 13:41 Agencja Przestrzeń wprowadzi na rynek nowy lek przeciwbólowy koncernu Adamed
- 14:00 Marta Ulman awansowała w dziale strategii GoldenSubmarine
- 17:21 Alior Bank promuje Pożyczkę na Piątkę
- 17:30 Turnieje EA SPORTS FIFA 19 w Media Expert! Wystartowały zapisy on-line!
- 17:42 Tomasz "Chorek" Chorowski w zespole The Dust
- 18:27 Asap&Asap Communication poprowadzi kampanię digital dla Pierre Fabre Oral Care
- 20:14 Polskie Centra Dietetyczne alarmują o szkodliwości otyłości u dzieci
- 21:16 ClickAd Interactive zajmie się promocją Funduszy Europejskich na Mazowszu
- 21:32 Lufthansa zachęca „Spotkajmy się pośrodku“
- 21:32 Jak optymalizować strony mobilne pod SEO?
- 21:49 Kanały FilmBox odkodowane w UPC Polska do 7 października
- 22:00 W „Wiadomościach” słowa Smarzowskiego zacytowano w krytycznym materiale o „Klerze”. Kurski: film jest szmirą
- 22:09 Taco Bell świętuje Narodowy Dzień Taco
- 22:11 W górę wynagrodzenia członków rad nadzorczych
- 22:14 Galaxy J6+ i J4+ - nowe smartfony Samsunga w Polsce od 28 września
- 22:15 W TVP Kultura transmisja z gali festiwalu w Gdyni bez żartu Smarzowskiego o prezesie TVP. Kurski: to nadgorliwość
- 22:20 KER: Procter&Gamble nieprawidłowo oznaczył tekst na Plotek.pl reklamujący Head&Shoulders
- 22:22 Ile można wynegocjować u dewelopera?
- 22:26 Małgorzata Wajdziak: z DDB&Tribal do Scholz &Friends Warszawa
- 22:27 Zakochać się w sporcie - motywująca reklama francuskiego Intersport
- 22:29 Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze chce zatrudnić agencję PR
- 22:29 Andie MacDowell w filmie "Ready or Not" walczy o życie w dzień ślubu
- 22:30 „Spełniamy motoryzacyjne marzenia” w kampanii otoMoto.pl (wideo)
- 22:30 "One Of Us” - Cher śpiewa ABBĘ (posłuchaj)
- 22:31 Julia Wieniawa promuje kolekcję Fall in Love lakierów NeoNail (wideo)
- 22:31 „Nasz nowy dom” zyskał 210 tys. widzów. Polsat liderem w grupie 16-49
- 22:31 "Wayne" - nowy serial twórców Deadpoola na YouTube Premium
- 22:32 Tomasz Kammel reklamuje smartfony w Play bez abonamentu (wideo)
- 22:33 Nowa strona główna Gazeta.pl bez zaskoczeń, uporządkowana i czytelniejsza (opinie)
- 22:33 „Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Rewia” zyskała najwięcej
- 22:33 Business 4.0 – jak firmy mogą odnaleźć się w cyfrowej przestrzeni
- 22:34 Comcast wygrywa z Rupertem Murdochem. Przejmuje kontrolę nad Sky za 30,6 mld funtów
- 22:34 Ruszył przetarg na obsługę PR lotniska w Radomiu
- 22:34 Gala KSW 45: The Return to Wembley w PPV w Cyfrowym Polsacie i Ipli
- 22:35 Canal+ odkodowany w dniu premiery serialu "Nielegalni"
- 22:35 Pojedynek zakatarzonego z katarskim naukowcem w spocie Xylogelu (wideo)
- 22:36 Facebook pozwoli stronom na dołączanie do grup tworzonych przez użytkowników
- 22:36 Grupa Żywiec nie zgadza się z decyzją dotyczącą zapłaty 68 mln zł zaległego podatku
- 22:36 „Gala” z gwiazdami ,,M jak miłość” na 18-lecie serialu
- 22:37 Unia Europejska chce pełnego zwrotu za bilety w opóźnionych pociągach. „Przepisy mało motywujące dla PKP”
- 22:37 Alior Bank reklamuje Pożyczkę na Piątkę (wideo)
- 22:37 4,6 mld dol. przychodów rynku muzycznego w USA, 75 proc. z platform streamingowych
- 22:38 Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor zachęcają do czytania książek dzieciom
- 22:38 „Magazyn śledczy Anity Gargas” pokazywany po „Sprawie dla reportera” zyskał 560 tys. widzów. TVP1 liderem
- 22:39 Gamerzy Kubson i Luure reklamują loterię napoju Tiger (wideo)
- 22:39 „Kobiety na banknotach” i „stać Cię na zmiany” w reklamach kredytu gotówkowego w BGŻ BNP Paribas (wideo)
- 22:39 2,5 mln widzów „Sprawy dla reportera”. TVP1 liderem rynku
- 22:40 "Zimna wojna" Pawlikowskiego laureatem Złotych Lwów w Gdyni, "Kamerdyner" Bajona - Srebrnych
- 22:40 XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września
- 22:41 Nowe dowody osobiste z warstwą elektroniczną od marca 2019 r. - MSWiA pokazało wzór
- 22:41 1,7 mln widzów „Przyjaciółek 12”. Polsat wiceliderem w 16-49
- 22:42 DDB&tribal przejmuje od Opus B obsługę reklamową Intermarché
- 22:42 Eurowizja Junior 2018 tylko w TVP ABC. Roksana Węgiel reprezentantką Polski
- 22:43 Paweł Reszka: dobry dziennikarz ma w sobie coś z dziecka, które się dziwi
- 22:44 2,3 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny
- 22:44 Zazie Beetz w filmie "Joker". Todd Phillips wyręcza paparazzich
- 22:45 „Ojciec Mateusz” stracił 200 tys. widzów, ale TVP1 nadal dystansuje konkurencję
- 22:47 Grupa 4fun Media ze wzrostem wpływów i zysku. Mniej z reklamy tv, dużo więcej z FCB Brigde2Fun i Screen Network
- 22:48 Teleturniej „Milionerzy” zyskał 190 tys. widzów. TVN przegrywa tylko z TVP2
- 22:49 "Newsweek" po raz szósty przyzna nagrody im. Teresy Torańskiej
- 22:51 Za 4,75 mld dolarów Adobe przejmuje platformę marketingową Marketo. „Ważna zmiana w marketing automation”
- 22:54 Przedsiębiorcy popierają zniesienie zmiany czasu z letniego na zimowy
- 22:58 „Gazeta Polska Codziennie” ma problemy finansowe. Sakiewicz: kryzys Ruchu uderzył w nas pełną siłą
- 23:00 Wskutek awarii home.pl przestało działać wiele serwisów i poczt elektronicznych. Przyczyną atak hakerski typu DDoS
- 23:06 TVP po skardze wicenaczelnego „GW” do KRRiT usunęła odcinek „W tyle wizji” ze słowami Ziemkiewicza o Wielińskim
- 23:22 O tym, czy „Kler” zaszkodzi Kościołowi zdecyduje sam Kościół
- 23:33 Polsat przed TVN najlepiej ocenianym nadawcą telewizyjnym, RMF FM przed Radiem ZET
- 23:44 KCI kupiła od właściciela Ruchu 5 proc. akcji Gremi Media. „Nie osiągnięto zamierzonych efektów synergii”