Archiwum z dnia 2020.04.20
- 11:10 Warta wspiera 34 szpitale w walce z pandemią
- 12:11 LINK4 wdraża trwały nośnik z KIR i Coinfirm
- 12:43 Serafin Clinic nowym klientem Instytutu Publico
- 13:56 Fundacja Sportu Amatorskiego uruchomi radio w Tomaszowie Mazowieckim
- 15:10 Joanna Łazarewicz: z Compass PR do Science PR
- 15:23 Dzieci są cichymi ofiarami pandemii. UNICEF Polska apeluje o pomoc
- 15:25 Płytka dachowa na miarę czasów
- 15:29 Obuwnicze trendy na wiosnę i lato 2020
- 16:34 Zostań w domu i miej go pod kontrolą
- 16:37 mBank kampanią edukacyjną promuje Konto Junior
- 16:50 Smog powróci, czas na zmiany!
- 18:12 Triggo ogłasza Konkurs graficzny na wizję elektrycznego pojazdu miejskiego
- 18:18 Grupa CDRL dołącza od kampanii społecznej #ratujmypolskiemiejscapracy
- 18:59 Grupa R22 nowym klientem MullenLowe MediaHub
- 19:21 Domowe metamorfozy bez hałasu
- 19:24 Social Tigers dla Herbalife
- 19:24 „Auto Świat” w wydaniu na dwa tygodnie zaczyna akcję „#czekamynazielone”
- 19:37 Endo wraca do współpracy z OKK! PR
- 20:25 Audi: RS 5 Coupé i RS 5 Sportback w nowej odsłonie (wideo)
- 21:03 Google wspiera wydawców informacyjnych: Ad Manager przez 5 miesięcy bez opłat
- 21:21 Paweł Mazurek, Michał Michałowski i Grzegorz Kowalski założyli agencje adsONE
- 21:47 Anna Drozd rzeczniczką prasową Portu Gdańsk
- 22:02 Dłuższe „Wydarzenia 15.50” w Polsacie, „Interwencja” o godzinie 16.30
- 22:10 Polsat odwołał Superhit Festiwal „w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo”
- 22:18 Telewizja Polsat z akcją #wszystkobędziedobrze. Live chaty w social media
- 22:21 RMF FM liderem w Krakowie w IV kwartale ub.r. i I kwartale br., Trójka ostro w dół
- 22:27 Marketerzy obawiają się, czy umieszczać reklamy przy treściach o koronawirusie
- 22:33 One World: Together At Home: gwiazdy zebrały prawie 130 mln dolarów na walkę z koronawirusem
- 22:35 Szymon Majewski z owcą na wypasie reklamuje internet w Plusie (wideo)
- 22:35 ZPPHiU z kampanią w obronie polskich miejsc pracy (wideo)
- 22:35 Jennifer Lopez szefową kolumbijskiej mafii w filmie "The Godmother"
- 22:36 Facebook i Messenger z nowymi reakcjami w związku z epidemią
- 22:37 Samsung, eobuwie.pl i PKP z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w marcu 2020
- 22:38 Nowa kampania Porsche stworzona w konfiguratorze (wideo)
- 22:38 Polscy naukowcy przygotowali maseczkę z roślin zatrzymującą koronawirusa
- 22:38 4 mln zeznań złożono za pomocą usługi Twój e-PIT
- 22:39 RASP: nowe cykle o epidemii, Tidal w ofercie subskrypcji Newsweek.pl i Forbes.pl
- 22:40 Nowe reklamy Żabki dzieją się w domu (wideo)
- 22:41 Guardian Media Group wysyła 100 pracowników na urlopy i tnie pensje. Oszczędności w kryzysie koronawirusa
- 22:41 Amazon zapowiada serial „Trybunał”. Zagra Michael Douglas
- 22:41 RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Antyradio tuż za podium
- 22:42 PGE tnie wydatki na sponsoring sportu o połowę, nie zmniejsza wsparcia dla instytucji kulturalnych
- 22:43 Netflix udostępnia filmy edukacyjne. 34 tytuły za darmo na YouTube
- 22:44 iPhone 12 jak iPad Pro: cieńsza obudowa i mniejszy notch. Premiera w listopadzie? (wideo)
- 22:44 Estée Lauder obniża wynagrodzenia, tnie wydatki reklamowe i nie będzie zatrudniać
- 22:45 Reklama internetowa w dobie koronawirusa. Kto traci, kto zyskuje, kluczowe zmiany, trendy i prognozy
- 22:46 Kino Polska TV ze wzrostem wpływów o 35 proc. i 18,5 mln zł zysku. „Nie przewidujemy negatywnego wpływu pandemii”
- 22:46 Aleksander Śmigielski odpowiada za media offline i relacje z agencjami w firmie Bayer
- 22:47 BGK unieważnia przetarg reklamowy na 24,6 mln zł, rozpisze nowy z mniejszym budżetem
- 22:48 „Kierunek: Noc” wg prozy Jacka Dukaja na Netfliksie od 1 maja
- 22:49 Dariusz Staniak dyrektorem muzycznym Chillizet
- 22:51 W relacji TVP usunięto kolory z tęczowej kartki. Maciej Łopiński: Samowolna decyzja montażysty
- 22:53 Niedzielne „Fakty” i „Uwaga! Koronawirus” z najdroższymi reklamami w cenniku TVN na maj
- 22:53 Eleven Sports pokaże wirtualny kolarski wyścig The Digital Swiss 5
- 22:54 Szymon Gutkowski: w kryzysie szukajmy szansy [wywiad]
- 22:55 Piotr Kościelniak nie jest już naczelnym "Focusa"
- 22:55 Skok odwiedzalności serwisów dzienników. Strony „DGP”, „Pulsu Biznesu” najmocniej w górę, w dół Przegladsportowy.pl (TOP12)
- 22:55 Patrizia Aryton: 237 proc. wzrostu e-commerce w kwietniu
- 22:57 Krajowy rynek pracy wchodzi w bessę
- 22:58 „Polityka” z najmniejszym spadkiem sprzedaży, „Sieci” najbardziej w dół
- 22:58 „Teleexpress” przeniesiony do studia na Woronicza, a „Panorama” do studia „Wiadomości”
- 22:58 Polomarket rusza ze sprzedażą w internecie
- 22:59 „Korki.tv” od 22 kwietnia w Metro. „Chęć wsparcia uczniów”
- 23:05 Amazon zatrudnia w Polsce 15 tys. pracowników. 2,2 mld zł wpływów i 60,9 mln zł zysku w ub.r.
- 23:11 Polska Press Grupa obniży wynagrodzenia o 20 proc., a nie w zależności od zarobków. Część pracowników na postojowym
- 23:33 Burda żegna się z prawie 50 pracownikami. Będzie także obniżka pensji
- 23:44 Wydawnictwo Bauer obiecuje, że nie zwolni pracowników. Robi przegląd portfolio tytułów
- 23:55 Ponad 400 tys. zł zebrano na internetowe radio "Nowy Świat". "To nie będzie 'stara' Trójka"