Archiwum z dnia 2020.05.04
- 12:32 Dantex wspiera pracowników służby zdrowia
- 13:25 AstraZeneca klientem LoveBrands Relations
- 14:26 Kamila Zawada w Papaya Films
- 14:27 Ahava PR wypromuje Bakal
- 14:31 Dark kitchen nowym trendem i sposobem na prowadzenie restauracji podczas pandemii?
- 15:13 Radio Plus Lublin dzięki nowej częstotliwości dostępne w kolejnych miastach
- 15:27 Bauer wypuszcza specjalne wydanie „Chwili na Relaks” z łamigłówkami dla dzieci
- 16:47 Dwa pisklęta sokoła wędrownego wykluły się w gnieździe na wieży Emitel w Dobrej koło Nowogardu
- 18:13 Jak izolacja może wspierać walkę ze zmianami klimatu?
- 20:24 „Marie - próba ognia” i nowe sezony znanych seriali w Romance TV
- 21:19 Coca-Cola dziękuje ludziom "czyniącym świat lepszym" w czasie epidemii koronawirusa
- 22:00 Suzuki reklamuje motocykle V-Strom
- 22:09 Digitree Group ze wzrostem wpływów o 18 proc. i spadkiem rentowności. Odchodzi prezes Dariusz Piekarski
- 22:28 Piwo Piast w nowych opakowaniach
- 22:31 PMI kwiecień. Przemysł w Polsce stanął
- 22:34 Netflix wprowadza zmiany w aplikacji mobilnej. Łatwiejsze usuwanie tytułów z listy oglądanych
- 22:35 Ogromne zainteresowanie akcją TVN reklama za złotówkę dla małych i średnich firm. Dodatkowa pula pakietów
- 22:36 Bluerank z nową identyfikacją wizualną
- 22:37 Amazon i Alibaba najcenniejszymi markami w branży handlu na świecie
- 22:37 Twórczyni Disney Junior odchodzi z koncernu po 20 latach
- 22:38 NBCUniversal dużo traci na koronawirusie. Będą cięcia kosztów i zwolnienia pracowników
- 22:39 Przeglądarki internetowe: Chrome dominuje, w górę Safari i Firefox
- 22:40 Kickstarter zwalnia 45 procent zespołu. Traci finansowo przez koronawirusa
- 22:40 „Rzeczpospolita” rusza z akcją „Odporni na dezinformację”. Chrabota: mamy taki obowiązek
- 22:41 Rosną przychody reklamowe Amazona. 44 procent w górę w pierwszym kwartale 2020 roku
- 22:41 Publicis Groupe wprowadza usługę gwarancji zwrotu pieniędzy dla reklamodawców
- 22:42 TikTok został pobrany już ponad 2 mld razy. W Indiach bije rekordy popularności
- 22:43 „Wszystko w naszych rękach"- McDonald's Polska o prawidłowej higienie dłoni. Za muzykę odpowiada raper Holak
- 22:43 Bauer Media Group zawiesza wydania papierowe "niektórych czasopism" i zwalnia 140 pracowników w Australii
- 22:44 Rossmann bez Pauliny Krupińskiej promuje ofertę na wiosnę i lato (wideo)
- 22:45 Producent „Jednego z dziesięciu” miał 3,2 mln zł przychodów i 52 tys. zł zysku
- 22:46 64 proc. Polaków docenia wolność prasy, o 10 pkt proc. więcej niż pięć lat temu
- 22:47 Tomasz Raczek dołączy do radia "Nowy Świat"
- 22:48 Rynek reklam w Wielkiej Brytanii skurczy się o 4,2 mld funtów
- 22:49 Dragon Rouge odpowiada za nowy wizerunek InPostu
- 22:49 Od 4 maja TVP będzie emitować "Repetytorium Maturzysty"
- 22:49 „Będzie OK” - w reklamie Okocimia letnia impreza po epidemii (wideo)
- 22:49 Powstanie trzeci sezon serialu "Genialna przyjaciółka"
- 22:49 LPP: liczymy na to, że w ciągu miesiąca zakończymy negocjacje i otworzy większość sklepów w galeriach
- 22:49 „Nie pytaj o Polskę" najlepszą piosenką 13. Polskiego Topu Wszech Czasów Trójki
- 22:50 Agora chce sprzedać Domiporta.pl i dwie sieci gastronomiczne. Odpisuje ponad 60 mln zł, z zarządu odchodzi Grzegorz Kania
- 22:51 Sprzedaż smartfonów w I kwartale zmalała o 13 proc. Samsung i Huawei mocno w dół, Xiaomi i Vivo ze wzrostami
- 22:51 TopLevelTennis.com ruszy w czerwcu, Artur Górski wiceprezesem
- 22:51 Netflix: "Tyler Rake: Ocalenie" hitem oglądalności
- 22:52 Pracownicy Amazona domagają się podwyżek i rzetelnych informacji o zakażeniach w magazynach
- 22:52 W całym 2020 roku PKB Polski spadnie o 4,4 proc.
- 22:54 W Chinach już 768 mln osób korzysta z płatności online
- 22:55 WPP obniża pensje i nie wypłaci dywidendy, odchodzi globalny szef kreacji John O’Keeffe
- 22:57 TVP przygotowała spot pokazujący, jak mają przebiegać wybory korespondencyjne. „Odpowiadamy na pytania widzów”
- 22:59 W serwisach Polska Press Grupa komentować mogą tylko zalogowani użytkownicy
- 23:00 PMPG Polskie Media w ub.r. z 11,4 mln zł straty. W br. spodziewa się spadku wpływów o 10-30 proc.
- 23:10 ATM Grupa w ub.r. z rekordowymi wpływami i zyskiem, od II kwartału br. będzie spadek
- 23:20 Garmond Press wypowiedział umowę na dystrybucję „Super Expressu”
- 23:21 Empik nie otworzy z powrotem 40 salonów w galeriach handlowych. „Negatywny wpływ na rynek, ale koniec prasy wieszczono już od wielu lat”
- 23:22 2,94 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2019/2020
- 23:25 Niższa oglądalność kanałów newsowych w ostatnich tygodniach. „Oswojenie się z nowymi warunkami życia”
- 23:29 Spółki mediów publicznych mogą złożyć sprawozdania za 2019 rok do końca czerwca
- 23:33 Reklamowe odbicie w telewizji dopiero jesienią, w kwietniu spadki o ponad 30 proc.