Archiwum z dnia 2021.04.07
- 02:32 Radio Zet mecenasem filmu o protestach na Białorusi, autorami – dwaj szczecińscy dziennikarze
- 10:09 Yawal z 19% wzrostem sprzedaży po I kwartale 2021 roku
- 12:03 Aleksandra Osuch i Iwona Sierocińska w zespole IQS
- 14:22 Shoper wzmacnia kluczową kadrę menedżerską Paweł Rybak w roli Chief Commercial Officer
- 14:24 Noctiluca pozyskała prawie 4 mln zł dofinansowania na rozwój technologii emiterów OLED nowej generacji
- 14:43 Rozwój pracowników i usprawnianie działalności w Tokai COBEX Polska
- 15:15 Nowe oblicze kawy i mini słodkości na Circle K
- 16:25 IPG Mediabrands i TikTok będą łączyły marki z twórcami
- 16:50 Human Signs dla producenta kosmetyków naturalnych Orientana
- 16:52 Super Prezenty na Wielkanoc
- 16:56 Poczuj się jak zawodowiec spełniając dziecięce marzenia
- 17:08 Thomas Jodar odpowiada za rozwój biznesu w ShareSpace
- 18:13 Klienci Katowickiej w Galerii czują się bezpiecznie
- 18:24 Pomocna dłoń w trudnych czasach. Mary Kay podsumowuje kampanię społeczną „Dłonie pełne dobra”
- 18:47 Zmarł Andrzej Szpak, wieloletni dziennikarz i operator TVP
- 21:18 Hebe sprzedaje testy Primacovid na przeciwciała SARS-COV-2 w cenie 39,99 zł
- 22:06 Marwis.pl sponsorem tytularnym Falubazu Zielona Góra
- 22:17 Niewydolność krążenia nie pogorsza przebiegu COVID-19, bardziej zagrożone osoby z udarem
- 22:30 Ten Square Games: w pierwszym kwartale wpływy 78 proc. w górę, Ipopema Securities obniża wartość godziwą akcji
- 22:31 Kamil Szpilski: z Quest Software do Adform
- 22:35 Jakub Kozłowski w zespole Fantasyexpo
- 22:37 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska
- 22:38 „Pomyśl, ile można zdziałać razem” hasłem kampanii Uniqa
- 22:39 Red Bee zajmie się rozwojem technologicznym platformy Ekstraklasa.tv
- 22:40 Aplikacja finansowa Spoko.app pozyskała 20 mln zł, wśród inwestorów FinTech Ventures
- 22:41 W kwietniu klienci Biedronki znów otrzymają vouchery za zakupy
- 22:41 Piłkarka Ewa Pajor ambasadorką T-Mobile Polska
- 22:42 Była minister sportu będzie doradzać w Ministerstwie Aktywów Państwowych przy sponsoringu sportowym
- 22:43 Katarzyna Nosowska "Dobrym głosem dla firm" w kampanii ING
- 22:44 Agnieszka Maciaszek dyrektorem zarządzającym Lifestyle Interii, Agnieszka Łopatowska korespondentką z Francji
- 22:44 Dino ma już ponad 1,5 tys. sklepów
- 22:44 Budki telefoniczne w Hiszpanii mają coraz więcej nowych funkcji
- 22:44 W marcu chętnych na kredyt mieszkaniowy więcej o 35 proc. niż rok temu
- 22:44 Love Catering stawia na More Bananas
- 22:45 UOKiK przetestował proszki do prania. Marka własna Rossmanna wypadła lepiej niż Ariel, Persil i Vizir
- 22:45 Clubhouse wprowadza własny system płatności. Pieniądze od użytkowników dla twórców treści
- 22:45 Agencje z Grupy K2 obsłużą e-commerce marki Atlantic
- 22:47 Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. Polsat z największymi wpływami, duży wzrost TVN7 (raport)
- 22:48 TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1 w 16-49. „M jak miłość”, mecz Anglia-Polski i „Cud Życia - Andrea Bocelli” hitem tygodnia
- 22:48 Zaginiony radziecki "Władca Pierścieni" pojawił się na YouTube
- 22:49 Scotch & Soda chce wejść do Polski. W rodzimej Holandii otworzyła swój największy na świecie sklep
- 22:50 Orlen chce, żeby sąd odrzucił wniosek RPO o wstrzymanie zakupu Polska Press
- 22:50 Polacy po roku pandemii: bardziej smart i z mniejszym lękiem przed wirusem
- 22:50 Serial „Mare z Easttown” od 19 kwietnia w HBO i HBO GO, Kate Winslet w roli głównej (wideo)
- 22:51 Maciej Stuhr w pierwszej kampanii platformy Erli.pl
- 22:51 Lockdowny pomogły Answear.com, sprzedaż w I kwartale wzrosła o 82 proc.
- 22:52 TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv
- 22:53 Koniec Pikio.pl i Lelum.pl, Iberion stawia na Goniec.pl i SwiatGwiazd.pl
- 22:54 Katarzyna Montgomery na czele działu talents w Stor9. W jej zespole Michał Zawada
- 22:54 Z Radia Łódź odchodzi dyrektor programowy Marcin Wąsiewicz
- 22:55 Orange liderem kwartalnego przenoszenia numerów. Ostro w dół Play
- 22:55 Gdy pogarsza się koniunktura, rośnie szara strefa
- 22:56 YouTube wprowadza wskaźnik wyświetleń filmów naruszających zasady. Na 10 tys. odsłon tylko 18 to zabronione treści
- 22:58 Ministerstwa klimatu i finansów reklamowały się mocniej w Polsacie niż TVP, prenumerują najwięcej "Rzeczpospolitej"
- 23:00 Wydawca „Wróżki”, „Werandy” i „Gwiazdy mówią”: wpływy 9 proc. w dół, 515 tys. zł zysku
- 23:01 Tim Cook: Wybory przez smartfona to dobry pomysł, nie konkurujemy z Facebookiem, a za 10 lat nie będzie mnie w Apple
- 23:03 Stadion Narodowy bez zmian prowadzi działalność komercyjną
- 23:05 956 tys. widzów programu „Power Couple” w TVN
- 23:20 Allegro mocno w górę, Facebook ze spadkiem. Na komputerach Netflix przed Instagramem (Mediapanel z marca)
- 23:29 Wirtualna Polska gotowa do nadawania Open.FM w DAB+
- 23:33 Jacek Pałasiński z programem wideo na naTemat.pl
- 23:55 Antena TV zamiast Silver TV w telewizji naziemnej. "Zmiana nazwy nie powinna być problemem dla KRRiT"
- 23:57 O 57 minut krócej oglądaliśmy telewizję w Wielkanoc. Koncert „Cud Życia - Andrea Bocelli” hitem