TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1 w 16-49. „M jak miłość”, mecz Anglia-Polski i „Cud Życia - Andrea Bocelli” hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, eliminacyjny mecz reprezentacji Polski z Anglią do MŚ 2022 oraz koncert „Cud Życia - Andrea Bocelli”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1 w 16-49. „M jak miłość”, mecz Anglia-Polski i „Cud Życia - Andrea Bocelli” hitem tygodnia
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 29 marca do 4 kwietnia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,14 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,13 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął środowy eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2022, w którym nasza drużyna zmierzyła się z Anglią. Przegrane przez Polskę spotkanie (wynikiem 1 do 2) w TVP1 oglądało średnio 3,42 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 24,04 proc. Spotkanie transmitowane było również w TVP Sport (widownia na poziomie 1,33 mln widzów), co dało łączny wynik na poziomie 4,75 mln osób.

Podium uzupełnia koncert „Cud Życia - Andrea Bocelli”, który w Jedynce zgromadził 3 mln widzów.

Kilka godzin po emisji widowiska prezes TVP Jacek Kurski na swoim profilu na Twitterze poinformował, że „Cud Życia” obejrzało 4 mln widzów (w peaku - przyp. red.). - Dziękuję Maestro i jego staffowi, kreacji i produkcji TVP, orkiestrze Filharmonii Podlaskiej, chórowi WOK za stworzenie, a Widzom Telewizji Polskiej - za wspólne przeżycie tego wspaniałego wydarzenia duchowo-artystycznego - skomentował.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 29 marca na antenie stacji obejrzało 2,73 mln widzów (20,32 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,44 mln widzów (emisja 3 kwietnia; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 12 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 1,97 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie).

Piąty w ogólnym rankingu był serial „Stulecie Winnych”, który w niedzielę w TVP1 śledziło 2,47 mln osób (16,64 proc. udziału).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,34 mln osób, co dało stacji 25,63 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęło spotkanie Polaków z Anglią (1,27 mln widzów w TVP1; 23,76 proc. udziału), a podium uzupełnia dziennik „Fakty” (1,11 mln w TVN; 23,88 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,51 pkt. proc. do 9,78 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,08 proc. (spadek o 0,42 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,80 proc. (w dół o 0,33 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,08 proc. (w dół o 0,06 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,06 proc. do 32,74 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,32 pkt. proc. do 4,94 proc. Z siódmej na dziewiątą lokatę spadło TVP Info (stacja miała 3,51 proc. udziału; - 0,34 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 10. na 11. miejsce spadł Polsat News (1,97 proc.; w dół o 0,17 pkt. proc.).

grafika

TVN na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,17 pkt. proc. do 9,47 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,02 proc. (- 0,42 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,28 pkt. proc. do 5,93 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 0,77 pkt. proc. do 5,60 proc.).

grafika

Polsat liderem w 16-59

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (8,95 proc.; w dół o 0,40 pkt. proc.).

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące