Archiwum z dnia 2025.03.24
- 12:47 W Trójce tablica pamiątkowa i nowy patron studia nagraniowego. W hołdzie Janowi Ptaszynowi Wróblewskiemu
- 13:21 Jak skutecznie poradzić sobie ze zgagą?
- 13:36 Braughman Group Media – zareklamuj się w Krakowie!
- 16:27 Potrzebna agencja do wizerunkowej kampanii Staropolanki
- 17:18 Niespodzianka dla klientów z okazji 30. urodzin Canal+ w Polsce
- 17:19 Autorska sesja kluczowym elementem nowej kampanii Komfortu
- 18:04 „Tygodnik Powszechny” ma 80 lat. Jedyne niezależne pismo w stalinowskiej Polsce
- 18:09 MullenLowe Warsaw z nowym zespołem. Zajmie się rozwojem AI i technologii
- 18:23 Polsat Box Go znów przedłużył promocję. Co z cenami pakietów?
- 18:27 Słaba sprzedaż w sklepach. Co kupujemy przez internet?
- 18:33 Vehis w gronie klientów Mido
- 18:47 "W co mam się ubrać?" - Sarah Jessica Parker reklamuje Zalando
- 19:04 IQS ma szefa zespołu jakościowego
- 19:48 Etyczne przywództwo kluczowe w dobie globalnych zmian. Raport ICCO o public relations
- 20:01 Wydawca „Rzeczpospolitej” z mniejszym zyskiem
- 20:11 Rosną wydatki na influencer marketing. W tym roku przekroczą magiczny próg
- 20:18 Ekipa Holding urosła o jedną trzecią. Zmalał zysk
- 20:46 Patrycjusz Wyżga z kolejnym kanałem youtube’owym
- 21:23 Altavia Kamikaze + K2 z obsługą Maybelline New York
- 21:29 Jaka jest widownia „Ninja vs Ninja” w Polsacie?
- 21:38 Blisko 80 tys. za reklamę w Polsacie. Ruszyła sprzedaż na kwiecień
- 21:50 Dawid Podsiadło w nowej odsłonie kampanii T-Mobile #BurzymyBariery
- 21:53 Emitel rozszerza współpracę z Polskim Radiem
- 21:56 „Federalnie rzecz biorąc” nowym podcastem Interii. Autorami korespondenci Polsat News i Polskiego Radia
- 22:25 Komisja Etyki Reklamy: spot mrożonej herbaty promuje przemoc rówieśniczą
- 22:30 Polsat odświeża swój festiwal. Jest nowa dyrektorka artystyczna
- 22:35 Szef KRRiT upomniał Republikę za wulgaryzmy w Sejmie
- 22:40 Onet na czele w newsach. Interia przed WP.pl, mocno w górę Polsat News
- 22:42 Media Expert chce zdominować reklamowo radio. Telewizja zeszła na drugi plan
- 22:45 UE sfinansuje zamykaną stację? Domagają się tego polscy dziennikarze
- 22:50 Po gazetę do Paczkomatu? Izba Wydawców Prasy rozmawia z InPostem
- 22:52 Google nie potrzebuje wydawców? Renata Krzewska: wnioski z badań naukowców są odmienne
- 22:54 Ten Square Games zarabia mniej od graczy, chociaż nie oszczędza na marketingu. Dywidenda zachęci inwestorów?
- 23:05 „Do Rzeczy” szykuje się na giełdę. Zaraz rusza sprzedaż akcji
- 23:10 Aaaa fanpejdż tanio kupię. Tak handluje się stronami na Facebooku
- 23:30 Max potwierdza. „Przesmyk” będzie mieć drugi sezon
- 23:32 „Profilerka 2” jeszcze w tym roku w TVP. Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu
- 23:43 Na Legimi mniej nowych klientów. Płacą więcej
- 23:44 Player i Polsat Box Go z nowymi kanałami
- 23:45 Nowa szefowa Grupy naTemat
- 23:50 Agora z nowym logo. Poprzednie mieli bez zmian od lat 90-tych