Archiwum z dnia 2025.05.21
- 00:00 Holding energetyczny Solorza znów nie podzieli się zyskiem
- 00:10 Tego dnia Viaplay wycofa się z Polski. Co z klientami?
- 00:40 Marcin Meller nie wraca do Kanału Zero. „Detoks od polityki”
- 01:00 Zwrot ws. debaty w TVP. Inna formuła i zaskakujący prowadzący
- 01:10 Bogusław Chrabota chce uchwalenia nowej ustawy o PAP
- 05:56 Farmacja i Eurowizja. Jak Novartis wspierał konkurs w Bazylei?
- 10:37 Co łączy mikrobiotę i płodność? Fundacja Biocodex szuka odpowiedzi – rusza konkurs grantowy dla naukowców
- 17:31 Nowość dla pasażerów linii LOT
- 18:14 realme partnerem zespołu Aston Martin Formula One
- 19:26 Cyfrowe nośniki IMS będą ujęte w Mediapanelu
- 19:34 Ruszyły zgłoszenia do nagrody dziennikarskiej „Ślad”
- 20:05 Ruszył nabór do Kolegium Arbitrów Komisji Etyki Public Relations
- 20:10 Poczta Polska kupuje systemy IT. Będzie „jedno okienko”
- 20:10 TikTok zachęca do medytacji
- 20:55 Mecz Polska - Francja w TVN. Zagrają w nim gwiazdy
- 21:00 Z Goal.pl odchodzi Przemysław Langier
- 21:02 Forum IAB 2025: internet (nie)przyjazny dzieciom. Jak to zmienić?
- 21:07 Monika Maszkiewicz wraca do Burdy
- 21:20 Onet i o2.pl zyskały najwięcej w informacjach i publicystyce. Interia ze spadkiem
- 21:22 Samsung wykorzysta dane z telefonów do reklam na telewizorach
- 21:24 TVN Media podało ceny reklam na czerwiec. Najdroższe "Fakty"
- 21:27 KRRiT przedłużyła koncesję radiową. Szereg zgód dla stacji lokalnych
- 21:30 Radio ZET liderem w Warszawie. RMF FM zyskało najwięcej
- 21:51 Elon Musk niżej w hierarchii u Trumpa. Chce wydawać mniej na politykę
- 22:00 Dobra Kaloria rusza z nową platformą kreatywną
- 22:10 Grupa Tutore stawia na rozwój AI i obszaru B2B
- 22:20 Nowe osoby w Mad Research
- 22:25 Stowarzyszenie Producentów Reklamowych się powiększyło
- 22:25 Rośnie liczba akcji promocyjnych w sklepach. Dwucyfrowo
- 22:34 „Pytanie na śniadanie” z wydaniami z plenerowego studia
- 22:35 KRRiT przekaże Telewizji Polskiej ponad 20 mln zł
- 22:42 Answear.com znów nad kreską. „Racjonalizacja wydatków marketingowych”
- 23:00 Sprzedaż tygodników opinii zmalała o ponad 10 proc. „Sieci” straciły więcej niż „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska”
- 23:28 Koniec "Koła fortuny" w dawnym studiu. Ilu widzów oglądało teleturniej TVP2?
- 23:30 Bez kultowej tablicy, ale z publicznością. Ilu widzów przyciągnęła odświeżona "Familiada"?
- 23:31 Nie masz czasu czytać? Od teraz nasze najlepsze artykuły także w formie podcastów
- 23:35 WP wprowadza asystenta AI na platformie WP Ads
- 23:40 Gutenberg Agency zmienia się w DDB basket
- 23:43 KRRiT stawia Instagram. „Nie chodzi o to, żeby były ładne pieski i kotki”
- 23:47 Aktor z “M jak miłość” zatrzymany przez policję. Miał zaatakować posła
- 23:48 Google I/O 2025: kilka nowości zrobiło olbrzymie wrażenie
- 23:50 Szef KRRiT grozi karami. Powodem materiały o kawalerce Nawrockiego
- 23:52 To on poprowadzi debatę w TVP. „Byłem absolutnie zaskoczony telefonem”
- 23:53 Trzy edycje i koniec. Z „The Voice of Poland” odchodzi jurorka
- 23:53 Republika nie daje za wygraną. Szykuje kolejną debatę prezydencką w Końskich
- 23:53 Ja już wiem, kto medialnie wygrał, a kto przegrał w tych wyborach. I nie chodzi tylko o kandydatów
- 23:55 Zegar dla starych mediów bije tak: TikTok, TikTok. Robert Feluś o trudnej miłości wydawców