Archiwum z dnia 2025.06.04
- 00:00 SkyShowtime zapowiada kolejny serial o Dexterze Morganie. Mamy zwiastun
- 00:05 Szokujące słowa komentatora Eurosportu o rywalce Świątek. Mówił o jej zmarłym partnerze
- 00:35 Te strategie pomogły wygrać Nawrockiemu kampanię w internecie
- 00:40 Zła wiadomość dla wydawców. AI Overviews testowane w Google Discover
- 00:50 Czarnek wyszedł z wywiadu w Trójce. Oburzyły go pytania Grochal
- 00:55 Ostatnie miejsca na naszą konferencję „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach”. Oto agenda!
- 01:05 Festiwal w Opolu na dłużej. Podpisano umowę z TVP
- 16:15 „Szczerze Ci powiem”, czyli rozmowy Joanny Senyszyn i Kai Gołuchowskiej w RMF ON
- 20:32 Właściciel eobuwia wykupi obligacje za ponad pół miliarda. Dostał kredyt
- 20:36 Leroy Merlin z nową platformą marketingową i kampanią wizerunkową
- 20:42 “Odśwież lato muzyką”, czyli nowa kampania marki Tic Tac
- 20:50 One House z kampanią „Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki Baby born
- 20:50 "Wybierz swój skład" - zachęca Plus w nowej kampanii
- 20:55 IAB z nową inicjatywą dla młodych
- 21:31 Możliwe są zmiany w sprzedaży alkoholu w internecie. Resort zdrowia ma plan
- 21:54 Marek Popiołek dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Polskim Stowarzyszeniu Nowej Mobilności
- 21:55 „Jaszczur” i „Ludwiczek” znów w rękach policji. Lawina zarzutów
- 22:00 Deniz Rymkiewicz odchodzi z eSky Group
- 22:00 2672 nowych nośników w badaniu Outdoor Track
- 22:14 Szymon Jóźwiak strategiem ds. mediów w firmie Haleon
- 22:18 Innowacja w Polska Press. AI sama tworzy i wysyła pushe do użytkowników
- 22:25 Były szef komunikacji BGK w koncernie tytoniowym JTI
- 22:39 Marysia Jeleniewska w kampanii lodów Twister
- 22:45 IPG Mediabrands wzmacnia pozycję w obszarze danych i analityki
- 22:45 WPP Media wprowadza nowe rozwiązania do zarządzania danymi
- 22:56 Kolejne zwolnienia w Disneyu. Firma stawia na streaming
- 22:56 Cztery lata i koniec. Kolejny dziennikarz przeszedł z Viaplay do TVP Sport
- 22:57 Samochód Roku Wirtualnej Polski 2025 wybrany
- 23:01 Świat Gwiazd mocniej stawia na wideo. Transfer z ShowNewsa
- 23:05 Premiera sezonu hitem. Ilu widzów oglądało „Gogglebox"?
- 23:10 Ruszyły zdjęcia do 14. edycji „Top Model”. Są zmiany w obsadzie
- 23:14 Duże zmiany w dziale reklamy Burda Media Polska. Po 20 lat odchodzi Michał Helman
- 23:14 Legimi znów nie podzieli się zyskiem z zarządem i Wirtualną Polską. Priorytetem dalszy rozwój
- 23:15 Rosną wynagrodzenia na rynku PR. Niemal 20 tys. zł miesięcznie na najwyższych stanowiskach
- 23:18 Szef Forsal.pl poza Inforem. Kierował serwisem pół roku
- 23:20 Meta chce w pełni zautomatyzować tworzenie reklam. "Zmiana ta wymusi redefinicję roli agencji"
- 23:25 Pracowała przez 27 lat w TVN. Teraz dołączyła do Polsatu
- 23:28 Republika stacją numer dwa w Polsce. Kto jest liderem?
- 23:30 OV Grupa zarabia głównie na Meczykach. Znów płaci dywidendę
- 23:37 Nowe informacje o "Milionerach” w Polsacie. Stacja chce Huberta Urbańskiego
- 23:45 KRRiT ze Świrskim do 2028 roku? „Arsenał uprawnień prezydenta jest spory”
- 23:51 Wspólna akcja TVP i Gdańska. Michnik, Holland, Janda w kapitule
- 23:52 Przez wybór Nawrockiego nie będzie Ligi Mistrzów w TVP? Negocjacje zamrożone
- 23:57 Nadawca Vidoc TV znów zwieszony na giełdzie