Zatytułowana „Impreza marzeń”, artystyczna wizja globalnej dyrektor kreatywnej Giovanny Engelbert została uchwycona przez fotografów mody Merta i Marcusa oraz uwieczniona na filmie przez reżysera wideo Christiana Breslauera.
Kampania przenosi nas do ekskluzywnego klubu, gdzie Ariana Grande, będąc twarzą tegorocznej kampanii, pojawia się w otoczeniu efektownie ubranych gości i tancerzy, którzy wystylizowani są biżuterią Swarovski oraz elementami couture.
- Uwielbiam sposób, w jaki kampania oddaje świątecznego ducha, a dynamiczny styl teledysku łączy to wszystko w całość. Energia na planie była zaraźliwa — tak dobrze się bawiliśmy tańcząc, że nikt nie chciał wracać do domu – mówi Ariana Grande.

Świąteczna kampania Swarovski 2024 będzie prowadzona od dziś na różnych platformach medialnych, w tym na nośnikach outdoorowych, w telewizji, prasie i wielu przestrzeniach cyfrowych.











