SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,18 mln zł wyda KPRM na ogłoszenia w „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Polskiej Codziennie” i „Naszym Dzienniku”

Przez najbliższych 18 miesięcy ogłoszenia, nekrologi i kondolencje Kancelarii Prezesa Rady Ministrów będą publikowane w trzech dziennikach: „Rzeczpospolita”, „Gazeta Polska Codziennie” i „Nasz Dziennik” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. KPRM wyda na to blisko 1,18 mln zł.

KPRM będzie publikować przez najbliższe półtora roku ogłoszenia, nekrologi i kondolencje na łamach trzech dzienników: „Rzeczpospolitej”, „Gazety Polskiej Codziennie” oraz „Naszego Dziennika”.

W sumie wyda na to 1 177 716,41 zł. Najwięcej przeznaczy na publikacje w „Rzeczpospolitej” - 766 250,05 zł. W „Naszym Dzienniku” wyda na to 278 034,12 zł, a w „Gazecie Polskiej Codziennie” - 133 432,24 zł.

W „Rzeczpospolitej” ogłoszenia dla KPRM będzie kupować dom mediowy Media Group, w dwóch pozostałych dziennikach - publikacje będą rozliczane bezpośrednio z wydawcami, czyli wydającą „Nasz Dziennik” spółką Spes oraz z firmą Forum wydającą „Gazetę Polską Codziennie”.

Z naszych ustaleń wynika, że jeszcze w 2017 roku ogłoszenia KPRM publikowane były tylko w „Rzeczpospolitej” i „Gazecie Polskiej Codziennie”. Informacji dotyczących tych publikacji w br. nie udało nam się ustalić.

Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii

W pierwszych trzech kwartałach 2018 roku średnia sprzedaż ogółem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 243 466 egz., czyli o 7,82 proc. mniej niż w pierwszych trzech kwartałach poprzedniego roku - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajął „Super Express” (ZPR Media) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 118 075 egz. Jego wynik jednak zmniejszył się o 9,08 proc.

Ostatnią lokatę podium zajęła „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu - o 16,84 proc. do 93 846 egz.

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają „Rzeczpospolita” (Gremi Media; 45 231 egz.; w dół o 8,13 proc.) oraz „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes; 38 023 egz.; - 7,01 proc.).

Sprzedaż „Gazety Polskiej Codziennie” wyniosła 15,5 tys. egz. - „Nasz Dziennik” nie ujawnia swoich danych sprzedażowych.

Dołącz do dyskusji: 1,18 mln zł wyda KPRM na ogłoszenia w „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Polskiej Codziennie” i „Naszym Dzienniku”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radek
Może Redaktor przypomni ile PO pompowała w GW?
odpowiedź
User
MARKETER
Może Redaktor przypomni ile PO pompowała w GW?


odpowiedź tępowego pisowska w stylu a u nas biją murzynów.

Tępy ciulu - GW czy ją się lubi czy nie - miała sprzedaż w swoim czasie najwyższą w Polsce a i teraz ma 100 tys.

a pisowskie brukowce mają na poziomie max 15 tys. egz. i czyta je biedota i starsi ludzie.
odpowiedź
User
Stefek
Media liberalne czują obrzydzenie do wszystkiego co polskie/publiczne etc. więc do pieniędzy publicznych pewnie też hahaha
odpowiedź