Startuje kampania „1/3 jedzenia się marnuje. Uratuj ją!”

Too Good To Go (aplikacja należąca do Too Good To Go ApS) wraz z partnerami rozpoczyna kampanię edukacyjną, która ma przeciwdziałać marnowaniu jedzenia i zmianom klimatycznym.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Startuje kampania „1/3 jedzenia się marnuje. Uratuj ją!”
Kampania „⅓ się marnuje. Uratuj ją!”

Kampania ma zwracać uwagę, że jedna trzecia wyprodukowanej na świecie żywności jest marnowana.  

Pretekstem do przeprowadzenia działań reklamowych jest ustanowiony przez ONZ Międzynarodowy Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia, który przypada na 29 września (tego dnia odbędzie się finał prowadzonych w ramach kampanii działań).

W kampanii wezmą udział influencerzy. Partnerami akcji są m.in. Bank Żywności, Starbucks, Pizza Hut, North Fish, BP, Makro, Natura Cold Press.

grafika

- Pokazanie tak złożonego problemu, jakim jest marnowanie jedzenia nie jest łatwym zadaniem. Podjęliśmy jednak wyzwanie, by stworzyć zrozumiałą i dającą do myślenia kampanię. To właśnie edukacja jest kluczowym działaniem, by udało nam się ograniczyć ilość marnowanej żywności o połowę do 2030 roku. Taki właśnie cel postawiła nam ONZ i dlatego w tym roku Organizacja stworzyła również specjalne „święto” - Międzynarodowy Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia. Stąd pomysł na kampanię pod hasłem „⅓ się marnuje. Uratuj ją!” - informuje Magdalena Marzec, dyrektor marketingu w Too Good To Go Poland.

Za strategię, koncept kreatywny oraz realizację kampanii w kanałach social media i digital oraz OOH (murale, citylighty, POSM) odpowiada agencja VML&R. Za zakup mediów (nośniki AMS w Warszawie i Krakowie) odpowiada Too Good To Go.

grafika

Za działania PR odpowiada agencja Flywheel.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"