ROZWIŃ

Startuje kampania „1/3 jedzenia się marnuje. Uratuj ją!”

Too Good To Go (aplikacja należąca do Too Good To Go ApS) wraz z partnerami rozpoczyna kampanię edukacyjną, która ma przeciwdziałać marnowaniu jedzenia i zmianom klimatycznym.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Startuje kampania „1/3 jedzenia się marnuje. Uratuj ją!”
Kampania „⅓ się marnuje. Uratuj ją!”

Kampania ma zwracać uwagę, że jedna trzecia wyprodukowanej na świecie żywności jest marnowana.  

Pretekstem do przeprowadzenia działań reklamowych jest ustanowiony przez ONZ Międzynarodowy Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia, który przypada na 29 września (tego dnia odbędzie się finał prowadzonych w ramach kampanii działań).

W kampanii wezmą udział influencerzy. Partnerami akcji są m.in. Bank Żywności, Starbucks, Pizza Hut, North Fish, BP, Makro, Natura Cold Press.

grafika

- Pokazanie tak złożonego problemu, jakim jest marnowanie jedzenia nie jest łatwym zadaniem. Podjęliśmy jednak wyzwanie, by stworzyć zrozumiałą i dającą do myślenia kampanię. To właśnie edukacja jest kluczowym działaniem, by udało nam się ograniczyć ilość marnowanej żywności o połowę do 2030 roku. Taki właśnie cel postawiła nam ONZ i dlatego w tym roku Organizacja stworzyła również specjalne „święto” - Międzynarodowy Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia. Stąd pomysł na kampanię pod hasłem „⅓ się marnuje. Uratuj ją!” - informuje Magdalena Marzec, dyrektor marketingu w Too Good To Go Poland.

Za strategię, koncept kreatywny oraz realizację kampanii w kanałach social media i digital oraz OOH (murale, citylighty, POSM) odpowiada agencja VML&R. Za zakup mediów (nośniki AMS w Warszawie i Krakowie) odpowiada Too Good To Go.

grafika

Za działania PR odpowiada agencja Flywheel.

grafika
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu