SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. „Życie na Gorąco” na czele

W listopadzie 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.

Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Na pozycji lidera w tym segmencie znalazło się „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie 2013 roku względem analogicznego miesiąca 2012 roku spadła o 0,67 proc. i wyniosła 587 009 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 1,68 proc. do 317 926 egz.

Na ostatniej lokacie podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Tytuł ten zanotował największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu wynoszący 4,29 proc. Jego wynik sprzedażowy uplasował się na poziomie 223 139 egz.

Natomiast najwięcej (6,70 proc.) zyskał tygodnik „Na Żywo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 170 905 egz.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

587 009

590 977

Twoje Imperium

317 926

312 669

Rewia

223 139

233 137

Świat & Ludzie

189 692

190 750

Na Żywo

170 905

160 177


W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku największy wzrost średniej sprzedaży ogółem (o 1,49 proc.) odnotował tygodnik „Świat & Ludzie”. Z kolei jako jedyna straciła tutaj „Rewia” - było to 0,84 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

587 009

585 653

Twoje Imperium

317 926

317 025

Rewia

223 139

225 023

Świat & Ludzie

189 692

186 914

Na Żywo

170 905

169 801

 

 

Dołącz do dyskusji: 1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. „Życie na Gorąco” na czele

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl